  • 1. Data: 2008-03-23 19:40:33
    Temat: druty elektr.na dzialce, mozna cos z tym zrobic?
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    witam,
    znajomy wspomnial o temacie slupa wys. napiecia na jego polu, moze ktos sie
    orientuje w temacie, czy energetyk nie musi/musial miec zgody na cos
    takiego, ew kiedys pewnie stawiali bez pytania, ale moze teraz da sie jakos
    wydzierzawic im ten kawalek ziemi, dostac jakies odszkodowanie?
    Podobno slup tam stoi ponad 30 lat, ziemia jest jego wlasnoscia sporo dluzej
    i nigdy nikt nie pytal o zgode, nie bylo nic podpisane. Zeby bylo ciekawiej,
    kiedys przyjechali wycinac krzaki kolo slupa i zniszczyli cos na polu, po
    skardze ktos stwierdzil, ze ma sie cieszyc, ze nie dostal kary za to ze sam
    nie dba o to zeby wkolo slupa bylo wyciete..??

    Da sie to jakos ruszyc, czy to za stary temat?
    pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2008-03-23 21:04:32
    Temat: Re: druty elektr.na dzialce, mozna cos z tym zrobic?
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > nie dba o to zeby wkolo slupa bylo wyciete..??
    >
    > Da sie to jakos ruszyc, czy to za stary temat?

    Da sie zrobić.
    Ja już pisałem na ten temat.

    Musisz poszukać w archiwum grupy.

    PS.
    Nie tylko ja pisałem.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-03-23 22:24:50
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    > Da sie zrobić.
    > Ja już pisałem na ten temat.
    >
    > Musisz poszukać w archiwum grupy.
    >
    > PS.
    > Nie tylko ja pisałem.

    Dzieki za pomoc, poszperam.
    pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2008-03-24 16:18:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    > Dzieki za pomoc, poszperam.

    Jak znajdziesz wrzuć tu link

  • 5. Data: 2008-03-24 20:03:22
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    \> Jak znajdziesz wrzuć tu link

    sporo tego, trza szperac, watkow jest bardzo duzo.
    pozdrawiam
    michal

  • 6. Data: 2008-03-25 13:22:20
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...pl>

    Michał <brak maila@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > \> Jak znajdziesz wrzuć tu link
    >
    > sporo tego, trza szperac, watkow jest bardzo duzo.
    > pozdrawiam
    > michal

    Wątków dużo, tylko aktualnych treści mało;)
    Ja złozyłam identyczną sprawę do firmy specjalizującej się w dochodzeniu
    takich odszkodowań (kancelaria Refundum, maja stronę www). Wlecze się to juz
    dwa lata i własciwie nic sie nie dzieje. Twierdzą, że wstrzymują sie ze
    złożeniem sprawy w sądzie gdyz w ostatnich latach rozstrzygnięcia były dla
    właścicieli niekorzystne...
    Szczerze mówiąc juz nie wiem co o tym mysleć. Mam wartościową dzialke (dośc
    drogie tereny budowlane) kompletnie zniszczoną przez nisko przewieszającą
    się trakcję elektryczną przecinacjącą działkę "na krzyż" w dwóch miejscach.
    Bez kabli jej wartość to ok. 2 mln - a z kablami praktycznie zero, bo ciężko
    to-to podzielic na działki. I każą mi czekać bo "na razie" nic nie da się
    zrobić... Głupie to nasze prawo.

  • 7. Data: 2008-03-25 13:30:18
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kot Behemot" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fsauac$8r9$1@inews.gazeta.pl...
    >Głupie to nasze prawo.

    Albo głupi prawnicy ;).
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-03-25 17:02:35
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    > Wątków dużo, tylko aktualnych treści mało;)

    wpisz w szukajke slowo slup:) na tej grupie, nie wiem dokladnie gdzie, bo to
    wczesniej przegladalem, ale byly podane dokladne przepisy, wydane wyroki
    itp.
    ogolnie ponoc jesli drutyy mocno ograniczaja funkcjonalnosc itp, to nawet
    jesli byla zgoda kiedys tam Twoja, albo burmistrza itp, bo tak moglo byc, to
    i tak energetyk, powinien CI zaplacic za dzierzawe, albo kupic jakis tam
    kawalek ziemi... tyle wyczytalem, obecnie mam troche inne rzerczy na glowie,
    bo to nie moja dzialka, a obiecalem pomoc, ale jak sie cos urodzi, dam
    znac:)
    pozdrawiam
    michal