    From: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: druty elektr.na dzialce, mozna cos z tym zrobic?
    Date: Tue, 25 Mar 2008 18:02:35 +0100

    > Wątków dużo, tylko aktualnych treści mało;)

    wpisz w szukajke slowo slup:) na tej grupie, nie wiem dokladnie gdzie, bo to
    wczesniej przegladalem, ale byly podane dokladne przepisy, wydane wyroki
    itp.
    ogolnie ponoc jesli drutyy mocno ograniczaja funkcjonalnosc itp, to nawet
    jesli byla zgoda kiedys tam Twoja, albo burmistrza itp, bo tak moglo byc, to
    i tak energetyk, powinien CI zaplacic za dzierzawe, albo kupic jakis tam
    kawalek ziemi... tyle wyczytalem, obecnie mam troche inne rzerczy na glowie,
    bo to nie moja dzialka, a obiecalem pomoc, ale jak sie cos urodzi, dam
    znac:)
    pozdrawiam
    michal