  • 1. Data: 2006-08-28 19:25:03
    Temat: dozor policyjny a stan nietrzezwy
    Od: "Pika" <r...@o...pl>

    mamy taka sytuacje - osoba stawila sie na dozor w stanie nietrzezwym, oficer
    dyzurny nie pozwolil sie podpisac i wyprosil petenta przy uzyciu sily. wobec
    tego zapytuje, gdzie sa zdefiniowane wymogi jakie powinien spelniac petent w
    chwili stawiania sie na dozor policyjny na komendzie.

    dyzurny kazal chuchnac na co osoba odmowila. jedynie podejzewal ze jest pod
    wplywem alkoholu - czy wobec tego mial prawo niepozwolic sie 'podpisac'?

    petent mogl byc przeciez pod wplywem lekow psychotropowych (leczy sie
    psychiatrycznie)

  • 2. Data: 2006-08-29 08:01:24
    Temat: Re: dozor policyjny a stan nietrzezwy
    Od: Marsjasz <d...@w...pl>

    Pika napisał(a):
> [...]
    > wplywem alkoholu - czy wobec tego mial prawo niepozwolic sie 'podpisac'?
    >
    > petent mogl byc przeciez pod wplywem lekow psychotropowych (leczy sie

    powinien sporzadzic notatke iz petent stawil sie w stanie nietrzezwym a
    pozniej skierowac go do izby wytrzezwien...

  • 3. Data: 2006-08-29 09:44:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marsjasz napisał(a):

    > powinien sporzadzic notatke iz petent stawil sie w stanie nietrzezwym a
    > pozniej skierowac go do izby wytrzezwien...

    a czmeu do izby wytrzezwien?

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 4. Data: 2006-08-29 10:03:32
    Od: Marsjasz <d...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a czmeu do izby wytrzezwien?
    >
    > P.

    no jesli nie zaklocal po pijaku pracy urzedu...
    to nie...
    Mars

  • 5. Data: 2006-08-30 00:35:33
    Od: "Pika" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no jesli nie zaklocal po pijaku pracy urzedu...
    > to nie...
    > Mars

    nie wiedzialem ze zatrudniaja jasnowidzow na policji potrafiacych rozpoznac
    ze 100% pewnoscia stan nietrzezwy po 'chuchu' i po zachowaniu :)
    nie bylo badania alkomatem wiec petent byl trzezwy i niech udowodnia ze nie
    byl. tylko co dalej - dozor przepadl, nast za tydzien dopiero. pisac skarge
    ze nie chcial umozliwic podpisania sie? chodzi o to zeby bylo wszystko
    formalnie OK, a nie ze z winy 'dozorcy'. szukalem def. dozoru tudziez inf.
    nt. wymogów jakie powinien spelniac petent w KPK etc. - bez skutku. ma sie
    stawiac w wyznaczonych terminach i juz. nigdzie nie pisze ze ma byc trzezwy.
    w koncu kredytu tam nie bierze ze musi byc w 100% swiadom co sie z nim
    dzieje :)

  • 6. Data: 2006-08-30 01:35:25
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > stawiac w wyznaczonych terminach i juz. nigdzie nie pisze ze ma byc
    > trzezwy.
    > w koncu kredytu tam nie bierze ze musi byc w 100% swiadom co sie z nim
    > dzieje :)

    Prosze, uzywaj wielkich liter na poczatku zdania i zapomnij o formie
    "nigdzie nie pisze, ze ma byc trzezwy". Poprawna forma, to "nigdzie nie jest
    napisane...". Odnosze wrazenie, ze strzepie tylko ozor po proznicy, bo ilosc
    bykow, jakie ludzie popelniaja na p.s.p., starczylaby na napisanie 10
    ksiazek, wypelnionych felietonami jezykowymi.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-08-30 15:49:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pika" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie spotkałem się nigdzie z przepisem zabraniającym osobie nietrzeźwej stawić
    się na dozór. Celem środka zapobiegawczego w postaci dozoru Policji jest w
    gruncie rzeczy zapewnienie możliwości doręczenia wezwania, gdyby taka
    konieczność nastąpiła. Nie znam przepisu, który zabraniał by doręczyć wezwanie
    osobie nietrzeźwej. A skoro tak, to moim zdaniem nie ma żadnych przewwskazań do
    stawienia się na dozór w stanie nietrzeźwym. Byle tylko delikwent się nie
    awanturował i był w stanie się podpisać w rubryce.

  • 8. Data: 2006-08-30 23:16:32
    Od: "Pika" <r...@o...pl>

> [...]
    > przewwskazań do stawienia się na dozór w stanie nietrzeźwym. Byle tylko
    > delikwent się nie awanturował i był w stanie się podpisać w rubryce.

    - a gryby nie byl w stanie to plicjant powinien sie podpisac w jego imieniu
    :)

    tez mi sie tak wydawalo

  • 9. Data: 2006-08-30 23:17:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > - a gryby nie byl w stanie to plicjant powinien sie podpisac w jego imieniu :)

    Nie. Ale raczej również nie wyrzucać. Prędzej odnotować w miejscu, gdzie
    delikwent powinien złożyć podpis fakt, że był, tylko był w stanie nietrzeźwości
    tak daleko idącej, nie nie był w stanie złożyć podpisu.