  • Data: 2005-12-09 07:50:19
    Temat: doradcy finansowi
    Od: "salasz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam pytanie - chcę wziąć kredyt mieszkaniowy. Nie mam z tym większego
    doświadczenia (co nieco jednak wiem) i zastanawiamn się czy korzystać z uslug
    doradcy finansowego. Skoro takie doradztwo nic nie kosztuje, to oni muszą na tym
    coś zarabiać - podejrzewam że w zwiazku z tym ja cos tracę, bo jak zalatwiabym
    formalności bezpośrednio w banku, to te pieniądze które oni zarabią zostaly by
    jakoś u mnie w kieszeni. Czy mam rację? Przecież ich zysk skąs sie musi brać. A
    może jakoś w przypadku pośredników pojawiają dodatkowe pieniądz, których i tak
    bym nie zaoszczędzil.

    dzięki z góry za wytlumaczenie tego zjawiska

    pozdrawiam
    Łukasz