    From: Klasyk <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: doom3 (shit) vs RTCW
    Date: Sat, 30 Nov 2002 14:27:42 +0100

    Wlaczylem sobie RTCW. Sa tam dynamiczne swiatla.
    Mozecie to obejrzec na screenie
    http://klasyk99.republika.pl/rtcw.jpg
    Zwroccie uwage, ze po lewej stronie jest latarnia
    swiecaca stalym, "zimnym" swiatlem. Po prawej jest pochodnia, jej
    plomien nieregularnie drga, wraz z nim faluje po scianach
    cale "cieple" swiatlo. Zwroccie uwage, na pieknie rozmyte
    krawedzie, na swiatlo pochodni wychodzaca spomiedzy
    skrzynek, itd. Calosc ma 90 fps.
    (W opcjach mozna ustawic dynamicLights disable, pochodnia daje
    wtedy stale swiatlo. )

    Na drugim screenie doom3 mapa 3.
    Potwor juz zamknal sie w lazience, na scenie _zadne_ swiatlo nie drga,
    _zadne_ sie nie husta. Scena calkowicie statyczna! Rozdzielczosc
    zmniejszona do 640-480. Filtrowanie znizotropowe wylaczone
    w pliku configuracyjnym dooma.
    http://klasyk99.republika.pl/doom3.jpg
    Calosc 6 fps.

    Czy ktos moze mi pokazac te roznice w rozmytym swietle miedzy
    tymi 2 screnami.
    Poza oczywiscie 90 fps i 6 fps.
    Doom3 zadnych drgan, wychylen swiatla na tej scenie. Nic.
    RTCW caly czas swiatlo faluje.

    Ja rozumiem, ze mozna liczyc wektory miliony razy, tylko po co?
    Bylo nawet takie demo, gdzie mozna bylo zmieniac ilosc
    trojkatow obietu. (jakies zwierze) Zaczynalo sie to od 1 trojkata.
    a konczylo prawie w nieskonczonosci. Mozna bylo zajechac kazdy
    sprzet 1 obiektem!! -> calkowicie zdusic FPS. Tylko po co?
    Skoro od pewnego momentu nie bylo widac zadnej roznicy.