  • 11. Data: 2005-04-05 20:25:53
    Temat: Re: dokumenty potwierdzajace uzyskanie tytułu magistra.... ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Czy to wynika z ustawy?
    >
    > Moim zdaniem magistrem się jest przez to, się obroniło pracę
    magisterską
    > a nie przez to, że się ma dyplom.

    Moim zdaniem jednak jest tu kwestia dowodowa. jak z kierowcą. Stajesz
    się nim z chwilą pozytywnego zdania egzaminu. Ale do czasu uzyskania
    prawa jazdy nie masz prawa kierować samochodem.

  • 12. Data: 2005-04-05 21:08:53
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 05/04/2005 22:25, Robert Tomasik wrote :
> [...]
    > się nim z chwilą pozytywnego zdania egzaminu. Ale do czasu uzyskania
    > prawa jazdy nie masz prawa kierować samochodem.

    Jednak zdanie egzaminu powoduje, że delikwent nie popełnia wykroczenia z
    art. 94 kw, ale jedynie z art. 95 kw. Jego sytuacja jest, z punktu
    widzenia kodeksu wykroczeń, taka sama jak kierowcy który prawo jazdy
    zgubił, a nie otrzymał nowego...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 13. Data: 2005-04-05 22:35:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > art. 94 kw, ale jedynie z art. 95 kw. Jego sytuacja jest, z punktu
    > widzenia kodeksu wykroczeń, taka sama jak kierowcy który prawo jazdy

    Oj! Silnie bym polemizował. Zdanie egzaminu niekoniecznie jest
    równoważne otrzymaniu uprawnień. Do tego dochodzą jeszcze badania, wiek.
    Nie zgodzę się z Tobą.

  • 14. Data: 2005-04-05 22:57:30
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 06/04/2005 00:35, Robert Tomasik wrote :
> [...]
    >

    > Oj! Silnie bym polemizował. Zdanie egzaminu niekoniecznie jest
    > równoważne otrzymaniu uprawnień. Do tego dochodzą jeszcze badania, wiek.

    No tak, ale w aby być dopuszczonym do egzaminu trzeba przedstawić
    badania i mieć odpowiedni wiek. Skutkiem zdania egzaminu jest "to teraz
    niech pan czeka na dokument prawa jazdy...".

  • 15. Data: 2005-04-05 23:45:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No tak, ale w aby być dopuszczonym do egzaminu trzeba przedstawić
    > badania i mieć odpowiedni wiek. Skutkiem zdania egzaminu jest "to
    teraz
    > niech pan czeka na dokument prawa jazdy...".

    Wiek niekoniecznie. Można wcześniej zdawać. Co do badań, to się nie
    upieram. Swoje robiłem zbyt dawno, by pamiętać. Po drodze może być kilka
    rzeczy. na przykład sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, niewniesienie
    opłaty. Generalnie z tego co wiem, to dostaje się mandat za prowadzenie
    pojazdu bez uprawnień, a nie za nieposiadanie tych uprawnień przy sobie.
    Ale nie wykluczam, ze w innych regionach polski mogą w tym przedmiocie
    obowiązywać inne zwyczaje, bo Twoja interpretacja znowu taka karkołomna
    nie jest. Zwłaszcza, jak gość ma pokwitowanie, ze złożył papiery i czeka
    na blankiet.

  • 16. Data: 2005-04-06 05:04:27
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał(a):
    > No tak, ale w aby być dopuszczonym do egzaminu trzeba przedstawić
    > badania i mieć odpowiedni wiek. Skutkiem zdania egzaminu jest "to teraz
    > niech pan czeka na dokument prawa jazdy...".

    Ale w przypadku prawa jazdy powiedziałbym że decyzja administracyjna
    doręczana jest właśnie w chwili wydania prawa jazdy (egzaminator
    przecież takiej nie wydaje), przy obronie - momentem doręczenia jest
    ustne ogłoszenie...

    KG

  • 17. Data: 2005-04-06 10:31:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > doręczana jest właśnie w chwili wydania prawa jazdy (egzaminator
    > przecież takiej nie wydaje), przy obronie - momentem doręczenia jest

    Mam wątpliwość, czy masz rację. Tutaj kwestia polega na posiadaniu
    odpowiedniego dokumentu. Do przejazdu autobusem uprawnia na przykład
    posiadanie biletu, a nie zapłacenia za niego w kiosku.

  • 18. Data: 2005-04-06 11:34:09
    Od: g...@p...onet.pl

    (ciach) Do przejazdu autobusem uprawnia na przykład
    > posiadanie biletu, a nie zapłacenia za niego w kiosku.

    Dodał bym posiadanie skasowanego biletu

  • 19. Data: 2005-04-06 17:09:28
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    > (ciach) Do przejazdu autobusem uprawnia na przykład
    >
    > Dodał bym posiadanie skasowanego biletu
    >

    > --
    skasowanego w odpowiednim momencie;)

  • 20. Data: 2005-04-06 17:13:38
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    > zaświadcza, może co najwyżej pomóc, że ci pracodawca uwierzy.

    Przepraszam ale, że co ?
    A Ty wiesz ze i zaswiadczenie i dyplom wypisuje wystawia dziekanat?

    > Po za tym uczelnie nie mają prawa wystawiać tego typu zaświadczeń,

    ???że co?