  • 1. Data: 2005-04-04 19:22:46
    Temat: Zatrzymanie prawa jazdy
    Od: "Krystian Zarzecki" <i...@s...pl>

    Czy moze mi ktos z grupowiczow podpowiedziec w jakim przypadku Policja ma
    prawo zatrzymac prawo jazdy.
    Dokladniej precyzujac, czy moze zabrac z przekroczenie dozwolonej predkosci
    np. o 80km/h przy ograniczeniu do 60km/h?
    Bo dyskutowalem dzisiaj na ten temat ze znajomym policjantem z drogowki i
    powiedzial ze mozna. Oczywiscie ilosc
    punktow na koncie kierowcy rowna jest zeru.

    Pozdrawiam:
    Krystian

  • 2. Data: 2005-04-05 20:36:45
    Temat: Re: Zatrzymanie prawa jazdy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krystian Zarzecki napisał(a):
> [...]
    > powiedzial ze mozna. Oczywiscie ilosc
    > punktow na koncie kierowcy rowna jest zeru.

    Nie można. Kodeks wykroczeń nie przewiduje za takie wykroczenie zakazu
    prowadzenia pojazdów mechanicznych.

    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-06 11:12:38
    Od: Krystian <n...@i...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie można. Kodeks wykroczeń nie przewiduje za takie wykroczenie zakazu
    > prowadzenia pojazdów mechanicznych.
    >

    > @ Johnson
    > --- za treść postu nie odpowiadam

    Dziekuje za odpowiedz.