  • 51. Data: 2011-05-10 05:13:57
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2011 22:44, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Kto śmiał coś takiego powiedzieć?
    > Służysz cytatem i Message-ID?

    Rozumiem, że twoja o latach świetlnych była podziwem i ukłonem w stronę
    wielkości Prezesa Kaczyńskiego oraz szczerą pochwałą jego pracy. OK. To
    przepraszam, że omyłkowo odniosłem wrażenie iż to była ironia i krytyka.

    Co oczywiście nadal nie cofa mojego pytania itp. bo jak ktoś tak
    entuzjastycznie wypowiada się o wielkości pracy naukowej, to sytuacja
    się co prawda odwraca o 180 stopni, ale nadal warto wiedzieć jaki
    związek z tą dziedziną naukową ma, dla odmiany, chwalący.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2011-05-10 05:23:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.05.2011 00:55, Sebastian Biały pisze:
    > Aksjomat: Zgodnie z wieloletną tradycją nauki polskiej krytykować osobę
    > ze stopniem naukowym N może jedynie osoba ze stopniem naukowym N + 1. W
    > przeciwnym wypadku dowolnie słuszny argument == 0.
    > Czy to definiuje dostatecznie ta postawę?

    Nie. Napisałem, że krytykować może każdy już na wstępie. Natomiast jak
    ja tę krytykę odbiorę, zależy od tego, jak ja ocenię krytykującego. Taki
    staroświecki zwyczaj pana w średnim wieku.

    > Zapytaj trenera reprezentacji piłkarskiej jakie ma doświadczenie w
    > kopaniu piłki, bo może być niekompetentny w krytyce zawodników nie mając
    > żadnego doswiadczenia w bieganiu w korkach za szmatą.

    Nie znam się na trenerach zupełnie, bo o piłce nożnej wiem głównie to,
    że Donald z jej wyznawcami ostatnio jaką wojnę prowadzi, ale czy nie
    jest tak, że trenerami zostają osoby znające się na trenowaniu, a
    przynajmniej powinny, jeśli drużyna ma odnosić sukcesy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2011-05-10 07:22:41
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 09 May 2011 14:31:02 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ja mu nie zabraniam oceniać. Skoro jednak ktoś mówi, że coś jest
    > niedobre, chcę wiedzieć kim jest ten ktoś

    Wartosciujesz ludzi, ich opinie i poglady na podstawie li tylko tego kim sa,
    a nie jakie maja argumenty i dlaczego tak uwazaja?
    To gratuluje :-/

    --
    Mark

  • 54. Data: 2011-05-10 07:26:00
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 09 May 2011 22:28:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Wbrew pozorom różnice językowe w kraju występują. To tak jak Krakusy
    > wyłażą na pole, Warszawioki na dwór, a Ślązacy na plac.

    Nie wiem po jaka cholere wplatasz w to regionalizmy jak stwierdzenie "a u
    was bija Murzynow" *kompletnie* nie ma z tym nic wspolnego i w kazdej czesci
    Polski brzmi identycznie.
    I jest tak oklepany, ze jego nieznajomosc swiadczy tylko o ignorancji a nie
    nieznajomosci "kregow jezykowych"

    --
    Mark

  • 55. Data: 2011-05-10 08:46:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.05.2011 09:26, Mark pisze:
    > I jest tak oklepany, ze jego nieznajomosc swiadczy tylko o ignorancji a nie
    > nieznajomosci "kregow jezykowych"

    Co rozumiesz przez ignorancję? Bo mi się słowo ignorancja kojarzy
    negatywnie. Co prawda słownik definiuje to jako ,,nieznajomość czegoś''
    i tu się mogę zgodzić, ale w moich kręgach językowych raczej tego słowa
    się używa na podkreślenie, że ta nieznajomość jest zawiniona przez
    nieznającego. Jeżeli również takie zawinienie miałeś na myśli, to je
    proszę o wskazanie na czym ono polegało. Bo ja uważam, że moja
    nieznajomość tego zwrotu nie jest przeze mnie zawiniona.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 56. Data: 2011-05-10 09:15:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.05.2011 09:22, Mark pisze:

    > Wartosciujesz ludzi, ich opinie i poglady na podstawie li tylko tego kim sa,

    A gdzie napisałem, że li tylko?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 57. Data: 2011-05-10 09:21:13
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2011 10:46:25 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Co rozumiesz przez ignorancję? Bo mi się słowo ignorancja kojarzy
    > negatywnie. Co prawda słownik definiuje to jako ,,nieznajomość czegoś''

    Dokladnie tak. Nieznajomosc czegos. I oczywiscie w wiekszosci znanych mi
    przypadkow, ma ta definicja wydzwiek negatywny

> [...]
    > proszę o wskazanie na czym ono polegało. Bo ja uważam, że moja
    > nieznajomość tego zwrotu nie jest przeze mnie zawiniona.

    Przepraszam, a przez kogo innego zawiniona? Przeze mnie? Przez innych
    dyskutantow?
    Moze na poczatek, jesli chcesz poznac nowe rzeczy, nalezaloby wyjsc poza
    "wlasny krag jezykowy" ktorym tu tak epatujesz?

    --
    Mark

  • 58. Data: 2011-05-10 09:59:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.05.2011 11:21, Mark pisze:
    > Przepraszam, a przez kogo innego zawiniona? Przeze mnie? Przez innych
    > dyskutantow?

    Po prostu niezawiniona.

    > Moze na poczatek, jesli chcesz poznac nowe rzeczy, nalezaloby wyjsc poza
    > "wlasny krag jezykowy" ktorym tu tak epatujesz?

    No to wyszedłem i już znam ten zwrot. Ciężko mieć do kogoś pretensje, że
    nie dążył do poznania czegoś, o czego istnieniu nie miał pojęcia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 59. Data: 2011-05-10 10:06:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.05.2011 11:59), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > W dniu 10.05.2011 11:21, Mark pisze:
    [...]
    > No to wyszedłem i już znam ten zwrot. Ciężko mieć do kogoś pretensje, że
    > nie dążył do poznania czegoś, o czego istnieniu nie miał pojęcia.

    Tristan, przyznaj się w końcu że żartujesz, ironia cię poniosła i tak
    dalej.

    Mimo całej twojej specyfiki, naprawdę ciężko uwierzyć, że nie słyszałeś
    nigdy tego zwrotu.

    p. m.

  • 60. Data: 2011-05-10 10:20:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.05.2011 12:06, mvoicem pisze:
    > (10.05.2011 11:59), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Tristan, przyznaj się w końcu że żartujesz, ironia cię poniosła i tak
    > dalej.

    Owszem, podejrzewałem, że to nie jest temat jego pracy i ironizowałem w
    tym zakresie. Podejrzewałem, że sobie gościu wymyślił jakiś żartobliwy
    temat o Murzynach i że się rozwinie w kierunku, jak to jego
    niby-prawdziwa praca posunęła polską naukę do przodu. Dlatego drążyłem
    temat, ciekawym jego interpretacji.

    > Mimo całej twojej specyfiki, naprawdę ciężko uwierzyć, że nie słyszałeś
    > nigdy tego zwrotu.

    Jesteś pewien, że znasz wszystkie powiedzonka świata?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek