  • 1. Data: 2005-07-04 12:12:41
    Temat: dodatek dla matek samotnie wychowujacych dzieci
    Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl>

    mam pytanku odnosnie tematy:
    do tej pory matka samotnie wychowujaca dziecko miala 170zl miesiecznie, teraz
    tez tak jest ale ostatnio sejm zlikwidowal ten dodatek i juz niedlugo nie
    bedzie tego dodatku.
    moje pytanie jest takie: co ma byc wprowadzone wzamian???

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-04 13:19:31
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie tego dodatku.
    > moje pytanie jest takie: co ma byc wprowadzone wzamian???

    witam:)jeśli ojciec dziecka nie żyje,jest nn,lub został oddalnony pozew o
    alimenty to w/w dodatek będzie nadal wypłacany,natomiast w innych wypadkach
    nie i nic w zamian:(niestety:(
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2005-07-04 18:01:41
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości

    > witam:)jeśli ojciec dziecka nie żyje,jest nn,lub został oddalnony pozew o
    > alimenty to w/w dodatek będzie nadal wypłacany,natomiast w innych
> [...]

    od kiedy ta zmiana weszla/wejdzie?

    pozdro:)

  • 4. Data: 2005-07-04 18:59:18
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości

    > wypadkach
    >>

    > od kiedy ta zmiana weszla/wejdzie?
    >
    > pozdro:)

    od 01.09.2005,-nowy okres zasiłkowy
    http://e-prawnik.pl/show/data.php/dHlwZT00MTEyJmlkPT
    czNzQmdj0yMjI
    pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2005-07-04 21:58:34
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "Ania" napisał:

    > jeśli ojciec dziecka nie żyje,jest nn,lub został oddalnony pozew o
    > alimenty to w/w dodatek będzie nadal wypłacany,natomiast w innych
    > wypadkach nie i nic w zamian:(niestety:(

    W przypadkach, gdy egzekucja zasądzonych alimentów od ojca dziecka
    jest nieskuteczna, wprowadzona zostanie zaliczka alimentacyjna. Było
    to już opisywane w prasie niejednokorotnie.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://aicha.opowiadania.org