  • 1. Data: 2005-07-04 12:14:48
    Temat: Odp: Wartość sporu - Odsetki - Apelacja
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > Wygrałem sprawę , ale tylko częściowo ! ! ! :)
    > Sąd przyznał mi kwotę główną , ale odsetki policzył od innej daty niż
    > oczekiwałem.
    > Składam apelację , ale co wpisać jako WARTOŚĆ SPORU ?
    >
    > a-Kwotę główną + odsetki liczone od daty którą uważam za właściwą , do
    dnia
    > dzisiejszego?
    > b-Same odsetki od daty którą uważam za właściwą , do dnia dzisiejszego?
    > c-Różnicę w przyznanych odsetkach liczoną do dnia dzisiejszego ?

    Wartosc odsetek za okres od daty zadanej pozwem do daty od ktorej sad
    zasadzil odsetki. Tzn. jezeli zadales 100 zl z odsetkami od 1.01.2005 r. do
    dnia zaplatyr, a sad zasadzil 100 zl z odsetkami za okres od 8.01.2005 do
    dnia zaplaty, to wartoscia przedmiotu zaskarzenia jest wartosc odsetek od
    kwoty 100 zl za okres 0d 1.01.2005 r. do 7.01.2005 r.

    Dan

  • 2. Data: 2005-07-05 12:05:25
    Temat: Wartość sporu - Odsetki - Apelacja
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Witam Grupę .

    Problem pewnie błachy , ale ciężko znaleźć czytelną definicję !

[...]

    Można się w tym pogubić ! :)

    Za każdą rozsądną sugestię serdecznie dziękuję .

    Pozdrawiam.