  • 11. Data: 2009-03-25 09:03:29
    Temat: Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 24 Mar, 21:05, Wiktor <a...@...pl> wrote:
    > Przy składaniu wniosku było pytanie, czy chcę
    > założyć dostęp internetowy do lokaty. Wybrałem NIE, gdyż mam już za dużo
    > kont i nie chcę sobie kolejnym kontem głowę zawracać.

    Proponuje, zeby ktos znajomy ponowni ezlozyl taki wniosek, drukujac
    poszczegolne ekrany, zeby byl dowod, ze w okresie gdy wnioskowales
    mozna bylo wybierac opcje bez dotepu i konta. Inaczej mozez nie mioec
    dowodow, ze faktycznie gdy zakladales lokate system dawal teoretycznie
    mozliwosc rezygnacji z opcji, ktorych ni echcesz.
    Podobni eaktualna tresc regulaminow i innych dokumentow.

  • 12. Data: 2009-03-25 12:28:53
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zgodnie z Dyrektywą Unii Europejskiej "PSD", czyli "o usługach płatniczych",
    która jest wdrażana w Polsce, banki będą musiały mieć zawarte "umowy ramowe"
    i umowy na konkretne usługi (tak w uproszczeniu).
    Niektóre banku już się przygotowały na wdrożenie tej Dyrektywy, dlatego dają
    klientom umowy ramowe i umowy na konkretne usługi.
    Po wdrożeniu dyrektywy wszystkie banki będą musiały podpisać ze swoimi
    klientami (nawet obecnymi) umowy ramowe.
    Dlatego nie bał bym się tej Umowy ramowej, o ile nie jest tam zawarte coś,
    na co nie chcesz się zgodzić.
    Natomiast umowa na bankowość elektroniczną może być, z punktu widzenia
    banku, istotna dla klienta ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 13. Data: 2009-03-25 13:24:09
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 15:25:53 -0500, witek napisał(a):

    > ja bym sie na twoim miejscu nie martwił. Gdzie ty znajdziesz drugą taką
    > lokatę oprocentowaną na "odsetki ustawowe". Toż to złota rybka.
    > Pociągnąłbym jeszcze przez rok dwa i poszedł do sądu.

    A jak to jest normalnie z tą lokatą. Działa od momentu trafienia
    pieniędzy na odpowiednie konto czy od momentu otrzymania podpisanej
    umowy? IVHMO (ale ja się nie znam na prawie, Olgierd przybywaj!) trzeba
    napisać im wpierw, że się nie chce podpisać umowy i oczekuje się zwrotu
    swoich pieniędzy.