  • 1. Data: 2007-08-29 13:40:22
    Temat: długi się spłaca, ale...
    Od: "SW" <s...@s...pl>

    Witam,

    podobno mam dług. Wiem, że było o długach i przedawnieniu ale nie do końca w
    tym kontekście jest moj post.

    Pod koniec 2004 roku dostałem ostatni rachunek. Sprawa jest o tyle dziwna,
    że na gotowym druku przelewu było 0 zł. Wiec temat zapomnialem.

    Teraz dostałem pismo od Operatora o koniecznosci zapłaty 28 zł tytułem
    długu. Kwota nie duża być może należna, ale...

    - w pismie owym nie ma nr umowy, nie ma nr faktury ktorej jakoby nie
    zaplaciłem,

    mam za to 7 dni na zaplate lub wyslanie pisma w sprawie watpliwosci.

    Co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2007-08-29 13:48:56
    Temat: Re: długi się spłaca, ale...
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Teraz dostałem pismo od Operatora o koniecznosci zapłaty 28 zł tytułem
    > długu. Kwota nie duża być może należna, ale...

    > Co o tym sadzicie?

    Sądzimy, że powinieneś się zapytać operatora.

    Jacek

  • 3. Data: 2007-08-29 13:50:06
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Pod koniec 2004 roku dostałem ostatni rachunek. Sprawa jest o tyle dziwna,
    > że na gotowym druku przelewu było 0 zł. Wiec temat zapomnialem.

    0 zł na rachunku o niczym nie świadczy. System mógl sie pomylić i wydrukować Ci
    zły blankiet. Obowiązuje Cie to, co masz na umowie z operatorem.

    Skoro masz wątpliwości, to zadzwoń do nich i zapytaj o co chodzi i za co ten
    dług. Przeanalizuj, czy się należy. Jesli tak, to zapłać, jesli nie, to napisz
    odwołanie, albo jeszcze raz zadzwoń.

    --
    Lukasz