  • 31. Data: 2010-01-14 10:12:27
    Temat: Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 23:24:07 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Wyjechał za granicę, w międzyczasie zmarł mu ktoś
    > ale nie mógł od razu przyjechać. Jak już mógł to usłyszał
    > że za późno.

    Kurde, nie czytacie co tu piszemy?
    Skoro był za granicą i nie miał wiedzy o zejściu członka rodziny po której
    dziedziczył, to bieg 6 miesięcy rozpoczyna sie od chwili kiedy DOWIEDZIAŁ
    się o tym zejściu (czyli np. po powrocie do kraju). Kumasz już bazę?

  • 32. Data: 2010-01-14 11:03:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010, ikarek wrote:

    > Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ten link powinien zaczynać się od "news:" a nie od "mailto:"

    link nie zaczyna się od "mailto:", link zaczyna się od
    "message-id:".
    I w niczym nie zmienia to faktu, że groups.google twardo
    twierdzi że takiego identyfikatora postu nie ma.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2010-01-14 12:01:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1001141202450.2628@quad>:

    > link nie zaczyna się od "mailto:", link zaczyna się od
    > "message-id:".
    > I w niczym nie zmienia to faktu, że groups.google twardo
    > twierdzi że takiego identyfikatora postu nie ma.

    Wyszukiwarka jest od dawna zepsuta
    <http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/7a0
    153c777017f5a?dmode=source>

    Niejakim remedium jest:
    <http://42.pl/na/1kjukxq8a7jy4.1mjhzd1if31u5$.dlg@40
    tude.net>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 34. Data: 2010-01-14 12:36:41
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-14 11:12, Użytkownik Herald napisał:

> [...]
    > dziedziczył, to bieg 6 miesięcy rozpoczyna sie od chwili kiedy DOWIEDZIAŁ
    > się o tym zejściu (czyli np. po powrocie do kraju). Kumasz już bazę?

    Mam wrażenie że jednak sam nie czytasz o czym piszemy.
    A piszemy w tym momencie nie o stanie faktycznym tylko pokazujemy
    jednemu niespecjalnie lotnemu osobnikowi co może wyjść z jego
    jakże "genialnych" pomysłów.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-01-14 14:55:28
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > link nie zaczyna się od "mailto:", link zaczyna się od
    > "message-id:".
    > I w niczym nie zmienia to faktu, że groups.google twardo
    > twierdzi że takiego identyfikatora postu nie ma.

    Nie do końca, bo to tylko etykieta, a właściwy link widoczny
    jest w pasku statusu po najechaniu myszką na etykietę linku
    (przynajmniej tak jest w moim Outlooku). Więc może po prostu
    opiszę jak otwieram ten link.

    Tak więc najeżdzam na etykietę linku, daję prawy klawisz myszy
    i polecenie "kopiuj skrót". Następnie otwieram przeglądarkę
    i wklejam tekst z błędem, tzn.:
    "mailto:1kjukxq8a7jy4.1mjhzd1if31u5$....@4...net"

    Zastępuję z przodu "mailto" przez "news", naciskam klawisz
    ENTER i Outlook otwiera mi odpowiednią wiadomość.

    Być może z innym softem to nie działa, nie mam pojęcia :)

  • 36. Data: 2010-01-14 17:03:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-14 15:55, ikarek pisze:
    > Nie do końca, bo to tylko etykieta, a właściwy link widoczny
    > jest w pasku statusu po najechaniu myszką na etykietę linku
    > (przynajmniej tak jest w moim Outlooku).

    A to już akurat Twój OE tak robi, bo paściaty...
    Herald napisał w Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    więc żadnego linka tam nie ma.

    Swoją szosą, chyba jedynym programem, który sobie radzi dobrze z obsługą
    Message ID jest Forte Agent (o ile pamiętam z czasów, jak go używałem).
    Niestety Thunderbird jako czytnik news to porażka koncepcyjna, nie ma w
    ogóle szukania po message ID ani nawet opcji Zastąp wiadomość. KNode,
    którego kiedyś używałem miał szukanie po message ID, ale niestety nie
    umiał trafić do odpowiedniego wątka...

    A google, jak zauważył Godrfryd, nie radzą sobie z szukaniem po ID.

    Jednym słowem, wszyscy autorzy mają w dupie id. Ba! Część programów
    pocztowych to nawet ma je w dupie przy odpowiadaniu i nie tworzy
    właściwych references. Chyba Interia tak ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2010-01-14 17:54:13
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > A to już akurat Twój OE tak robi, bo paściaty...
    > Herald napisał w Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    > więc żadnego linka tam nie ma.

    Uuuu masz rację, dopiero teraz obejrzałem źródło oryginalnej
    wiadomości i widzę, że link z "mailto" to była własna inicjatywa
    mojego Outlooka - przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    OE faktycznie paściaty, ale z drugiej strony, umie odszukać tę
    wiadomość po linku z ID :)

  • 38. Data: 2010-01-14 21:04:51
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 14.01.2010 18:03 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał :
> [...]
    > ogóle szukania po message ID ani nawet opcji Zastąp wiadomość. KNode,
    > którego kiedyś używałem miał szukanie po message ID, ale niestety nie

    Seamonkey z dodatkiem MessageID-Finder działa dobrze, tylko oczywiście
    spieprzone jest szukanie w google z winy google.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 39. Data: 2010-01-14 21:17:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.01.2010 18:03), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]
> [...]
    > pocztowych to nawet ma je w dupie przy odpowiadaniu i nie tworzy
    > właściwych references. Chyba Interia tak ma.

    Usenet ogólnie się jakby zwijał ... teraz na topie są jakieś
    przerażające webowe fora, które też chyba się zwijają na rzecz jakichś
    twitterów ...

    p. m.

  • 40. Data: 2010-01-14 22:19:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Usenet ogólnie się jakby zwijał ...

    i bardzo dobrze
    oszołomy niech idą na naszą klasę.
    przynajmniej sie normalnie robi
    jedni spadaja, inni lysieja albo zajmuja sie produkcja diamentow, albo
    jedno i drugie.
    w kazdym razie w dobrym kierunku idzie