  • Data: 2006-12-22 22:54:32
    Temat: dług
    Od: nandu <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o paradę kogokolwiek, kto może coś poradzić ;-) .
    Problem jest dość błahy bo dotyczy sumki pieniężnej w wysokości 370zł.
    Sumę powyższę "wisi" mi pewien gość, który mi nie oddał kaucji za
    stancję. Suma jest do "zniesienia" chodzi mi jednak o zasadę. Dość mam w
    ogólności takich hamów i prostaków, którzy myślą, że nic im nie grozi
    za nieoddanie takiej sumy. Chciałbym gościa podać do sądu ale tu
    pojawia się problem. Mam jego imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres
    firmy, w której pracuje, jego telefon kom, służbowy, email pryw i
    służbowy, numer konta w banku, datę urodzenia(rok), zdjęcie, nagrane jak
    mówi, że mi "wisi" w/w sumę i, że ją odda - ale nie mam adresu
    zameldowania - mogę go podać do sądu? Co mu mogę zrobić? Osobiście
    chciałbym mu przyp....olić bo moim zdaniem na to zasługuje, ale chcę mu
    obrzydzić życie - ale jak?

    pozdrawiam,