  • 141. Data: 2022-08-20 13:58:55
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prawo komunistyczne nie było od nienaruszania.
    Zryty beret może myśleć inaczej.

    -----

  • 142. Data: 2022-08-20 14:00:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zryty beret wyparł SB?
    Z życiorysu?

    -----

  • 143. Data: 2022-08-20 14:04:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Całe państwo polskie po 1989 roku zostało urządzone wyjątkowo sprawiedliwie: dla
    SB-ków.

    -----

  • 144. Data: 2022-08-20 14:06:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I kogo proponujesz?

    -----

  • 145. Data: 2022-08-20 14:07:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiadomo, czy podduszanie i taser spowodowały śmierć. Co do zasady
    > nie powinny. Na tym polega różnica.

    Na tym polega różnica? Względem czego? Wiadomo że zostawienie dziecka na
    5 minut w samochodzie (nie na słońcu - zima była) powoduje śmierć co do
    zasady?

    > Dziecka bez opieki nie wolno pozostawiać.

    Poważnie - mam na niego patrzeć 24/7? Do kibla też mam go ze sobą
    zabierać? Zresztą nie postawiono zarzutu braku opieki a nieumyślnego
    spowodowania śmierci. Należałoby w takim razie zamknąć wszystkich
    rodziców - zwłaszcza bumrów z lat osiemdziesiątych bo co my wtedy bez
    opieki odpierdalaliśmy to głowa mała.

    > Porzucenie dziecka - samo w
    > sobie - jest przestępstwem (art. 210§1 kk).

    Porzucenie? Czy cię czapka w głowę uciska?

    Jak ciebie czytam to dochodzę do wniosku że niestety obecnym policjantom
    też nalezy odebrać emki, bo są po prostu zbyt głupi (albo służba im
    psychikę uszkadza) aby robić cokolwiek pożytecznego nie mówiąc już o
    odpaowiedzalnyhc zadaniach. A ty jesteś poniekąd elitą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2022-08-20 14:10:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 14:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > I kogo proponujesz?

    Zobaczymy kto będzie do wyboru. Tak czu inaczej gorsi są tylko konfiarze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2022-08-20 15:28:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 13:49, ąćęłńóśźż pisze:

    > Opisz nam to Twoje pożyteczne masowe przeprowadzanie staruszek przez
    > UB i SB.

    Urząd Bezpieczeństwa zlikwidowano w 1956 roku, wiec szanse na to, że
    ktokolwiek z tych ludzi żyje i można mu ukraść emeryturę uważam za znikome.

    Jeśli zaś chodzi o SB to problemem jest to, że to byli milicjanci. Nie
    było osobnego miejsca pracy. Nie mogłeś sobie wybrać, ani nikt nie
    gwarantował, ze nagle nie będziesz zatrudniony na etacie SB, choć
    przeprowadzasz babcie przez jezdnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 148. Data: 2022-08-20 15:37:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 14:00, ąćęłńóśźż pisze:

    > Z życiorysu?
    Ustawa o Milicji Obywatelskiej jest nadal dostępna w Internecie. Trzeba
    umieć po prostu do niej zajrzeć. Jak bardzo trzeba mieć zryty ten beret,
    by nie zajrzeć do ustawy, tylko upierać się przy głupocie?

    --
    Robert Tomasik

  • 149. Data: 2022-08-20 16:37:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ustawa o Milicji Obywatelskiej jest nadal dostępna w Internecie. Trzeba
    > umieć po prostu do niej zajrzeć. Jak bardzo trzeba mieć zryty ten beret,
    > by nie zajrzeć do ustawy, tylko upierać się przy głupocie?

    Hmmm. To jak z tymi twoimi składkami - sprawdziłeś już ile odłożyłeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2022-08-20 16:39:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Przyszło Ci kiedyś do głowy, że innego nie było?

    A to spoko, skoro nie było innego MSW do wyboru, to trzeba było się
    zatrudnić w tym co był.
    Ręce opadają.

    Przyszło ci kiedyś do głowy, że można było się tam nie zatrudniać?
    Bo widzisz, ja zam takich, którzy w MSW się nie zatrudniali - czyli
    można było.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr