    Date: Sat, 20 Aug 2022 14:07:45 +0200
    Subject: Re: dezubekizacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62ff8db7$0$6209$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff9306$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff93dd$0$6209$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff9711$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff9da3$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ffc92d$0$6204$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ffcc40$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ffd119$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ffda4a$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>
    <630011b6$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    <630077f1$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <6300a5b2$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiadomo, czy podduszanie i taser spowodowały śmierć. Co do zasady
    > nie powinny. Na tym polega różnica.

    Na tym polega różnica? Względem czego? Wiadomo że zostawienie dziecka na
    5 minut w samochodzie (nie na słońcu - zima była) powoduje śmierć co do
    zasady?

    > Dziecka bez opieki nie wolno pozostawiać.

    Poważnie - mam na niego patrzeć 24/7? Do kibla też mam go ze sobą
    zabierać? Zresztą nie postawiono zarzutu braku opieki a nieumyślnego
    spowodowania śmierci. Należałoby w takim razie zamknąć wszystkich
    rodziców - zwłaszcza bumrów z lat osiemdziesiątych bo co my wtedy bez
    opieki odpierdalaliśmy to głowa mała.

    > Porzucenie dziecka - samo w
    > sobie - jest przestępstwem (art. 210§1 kk).

    Porzucenie? Czy cię czapka w głowę uciska?

    Jak ciebie czytam to dochodzę do wniosku że niestety obecnym policjantom
    też nalezy odebrać emki, bo są po prostu zbyt głupi (albo służba im
    psychikę uszkadza) aby robić cokolwiek pożytecznego nie mówiąc już o
    odpaowiedzalnyhc zadaniach. A ty jesteś poniekąd elitą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!