  • 71. Data: 2008-07-09 13:48:52
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Do ilu potrafisz liczyć?
    > Na pewno nie do pięciu ;PPPP
    >
    > Ponadto, mieszasz przedsiębiorcę z pracownikiem ... jeden wór co?
    > Skoro jest/było 4 właścicieli, 5 pracowników (a piszesz tylko o dwóch
    > pracownikach) ... to cos ci się zwyczajnie popierodliło w matematyce facet.

    Tak trochę off-topic, to w przypadku spółek kapitałowych,
    (współ)właściciel/udziałowiec może być jednocześnie pracownikiem -
    posiadanie udziałów to jedno, a umowa o zarządzanie spółką, czy inna, to
    drugie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 72. Data: 2008-07-09 13:58:56
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Może dlatego, że ludzie piorą 5 razy częściej? Kiedyś się nawet na tym
    > oszczędzało.
    > Po drugie z tymi 5 latami to przesada. No i Polar po ćwierćwieczu też był
    > trupem.

    Moi rodzice mają nadal sprawną pralkę automatyczną kupioną w 1991 roku.
    Fakt, że była kurewsko droga, ale nie pamiętam już, czy dlatego, że oni
    niespecjalnie dużo zarabiali, czy ogólnie była droga (nie mam pod ręką
    jej ceny, więc nawet sobie nie posprawdzam).

    Czyli 17 lat. I działa.

  • 73. Data: 2008-07-09 14:01:26
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Pamiętam, że kupić pralkę, automat z Polaru to było coś ;) Cena nie
    > grała roli :) Potem cały czas i tak się coś psuło, więc trzeba było
    > znowu załatwiać cześci od wujka, który miał szwagra, który miał
    > znajomego etc. No i tak pralka działała przez ćwierćwieku... ;)

    Moi rodzice w 1991 roku kupili pralkę automatyczną, chociaż że to Polar,
    to bym głowy nie dał - i używają jej do dzisiaj, a nie wymieniali w niej
    *nic*. Działa od 17 lat. Poważnie.

  • 74. Data: 2008-07-09 14:04:05
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Moi rodzice w 1991 roku kupili pralkę automatyczną, chociaż że to Polar,
    > to bym głowy nie dał - i używają jej do dzisiaj, a nie wymieniali w niej
    > *nic*. Działa od 17 lat. Poważnie.

    Eee, sorry, przypomniało mi się, że w 2002 albo 2003 roku wymieniali
    jakiś pasek - koszt 6 (słownie: sześć) PLN. Za robociznę nie płacili, bo
    3 piętra wyżej mieliśmy takiego fachowca od pralek i innych sprzętów
    kuchennych, który dostał w zamian wytłaczankę jajek ze wsi.

  • 75. Data: 2008-07-09 14:17:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Any User <u...@a...pl> napisal:
    > Moi rodzice w 1991 roku kupili pralkę automatyczną, chociaż że to Polar,
    > to bym głowy nie dał - i używają jej do dzisiaj, a nie wymieniali w niej
    > *nic*. Działa od 17 lat. Poważnie.

    No wlasnie. Mojego Polara kupionego w roku 1993 tuz przed wprowadzeniem
    VAT-u wymienilem dopiero w zeszlym roku, czyli popracowala 14 lat.
    Az do tego momentu bezawaryjnie. Zalatwilo ja dopiero pranie dwa razy
    dziennie przez dwa lata (male dziecko).

    No i tu sie kryje kluczowa sprawa, o ktorej juz wspominalem
    we wczesniejszym poscie. Niby kupujemy taniej, niby kupujemy wiecej, ale
    coraz lichsze rzeczy.

    Amerykanie tez powoli sie na tym lapia, ze w latach piecdziesiatych
    pracujacy mezczyzna byl w stanie utrzymac zone i dwojke dzieci. Teraz
    oboje pracuja z zona i... nie wyrabiaja. Realna wartosc zarobkow... SPADLA.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 76. Data: 2008-07-09 14:21:49
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    swen <n...@n...com> napisal:
    > Przeczytaj caly watek. Czy ludzie nie rozpoznaja juz sarkazmu?

    Nie. Juz moj test na tej grupie sprzed kilkunastu dni to uswiadomil.
    Ludzie czytaja szybko, powierzchownie i doslownie, jak... Marchewa
    ze 'Swiata dysku' Pratchetta. Na finezje, metafory i inne wynalazki
    starogreckie nie ma czasu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 77. Data: 2008-07-09 15:24:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-09 09:28 Jacek_P pięknie wystukał/a:

    > Ehm, ta 'szmelcowata' plujka HP DeskJet 510 tak sie sklada, ze do dzisiaj
    > chodzi. Natomiast dzisiejsze 'super-tanie' rozpadaja sie po dwoch latach. :(

    Ja za swoja drukarkę Lexmark 1020 Color Jetprinter (nowość!) zapłaciłam
    w Optimusie jakieś 650 zł. Dobrze się sprawuje do dzisiaj.

    --
    animka

  • 78. Data: 2008-07-09 17:34:28
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 9 Jul 2008 09:50:49 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > ???
    W każdym bądź razie najwraźniej na dzień dzisiejszy nie zakumałeś
    i potrzeba Ci nieco dłuższego okresu czasu aby wykorzystać swe potencjalne
    możliwości. Ale dalej kontynuuj, powtórz czytanie raz jeszcze, wracając
    spowrotem do tematu. ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 79. Data: 2008-07-09 18:47:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 19:34
    (autor poreba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

> [...]
    > możliwości. Ale dalej kontynuuj, powtórz czytanie raz jeszcze, wracając

    A nie lepiej wracać pociągiem? A nie, pociągiem to nie do tematu.

    --
    Tristan

  • 80. Data: 2008-07-09 18:56:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Jul 2008 14:17:14 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > No i tu sie kryje kluczowa sprawa, o ktorej juz wspominalem we
    > wczesniejszym poscie. Niby kupujemy taniej, niby kupujemy wiecej, ale
    > coraz lichsze rzeczy.

    Przecież nie mamy pojęcia czy pralka AD 2008 nie popracuje do 2033 roku,
    prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==