    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: denominacja z 1994 roku
    Date: Wed, 09 Jul 2008 15:58:56 +0200

    > Może dlatego, że ludzie piorą 5 razy częściej? Kiedyś się nawet na tym
    > oszczędzało.
    > Po drugie z tymi 5 latami to przesada. No i Polar po ćwierćwieczu też był
    > trupem.

    Moi rodzice mają nadal sprawną pralkę automatyczną kupioną w 1991 roku.
    Fakt, że była kurewsko droga, ale nie pamiętam już, czy dlatego, że oni
    niespecjalnie dużo zarabiali, czy ogólnie była droga (nie mam pod ręką
    jej ceny, więc nawet sobie nie posprawdzam).

    Czyli 17 lat. I działa.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com