  • 61. Data: 2008-07-09 09:04:47
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1sy0hqc7jjki8$.9hrbbh8ow05b.dlg@40tude.net...

    > Cos kity rzenisz jak mały kazio po dużym piwie.
    > Celowo zostawiłem Twój poprzedni fragment posta i ten obecny.
    > Raz piszesz że głosowałeś na PO a teraz że nie głosowałeś ... masz
    > rozdwojenie jaźni koleś?

    Przeczytaj caly watek. Czy ludzie nie rozpoznaja juz sarkazmu?

  • 62. Data: 2008-07-09 09:10:22
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 9 Jul 2008 00:01:12 +0100, swen napisał(a):

    > O drukowaniu Dowodow Osobistych, tez mozna by pisac:))) nadmienie, ze
    > przetarg wygrala firma Polsko-Wegierska majaca 5 pracownikow:)) 4
    > wlascicieli i dwuch pracownikow

    Do ilu potrafisz liczyć?
    Na pewno nie do pięciu ;PPPP

    Ponadto, mieszasz przedsiębiorcę z pracownikiem ... jeden wór co?
    Skoro jest/było 4 właścicieli, 5 pracowników (a piszesz tylko o dwóch
    pracownikach) ... to cos ci się zwyczajnie popierodliło w matematyce facet.

  • 63. Data: 2008-07-09 09:26:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > Kupujesz taniej lub wiecej, ale o wiele lichsze rzeczy.
    > Przelicz sobie koszt czasowy. Zrobilem to dla kilku towarow
    > i doznalem lekkiego oslupienia.

    Domyślam się, że masz na myśli np pralkę z Polaru, która działała przez
    25 lat w zestawieniu z dzisiejszymi, które nie mają szans wytrzymać 5
    lat?

    j.

  • 64. Data: 2008-07-09 09:30:24
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > Skoro jest/było 4 właścicieli, 5 pracowników (a piszesz tylko o dwóch
    > pracownikach) ... to cos ci się zwyczajnie popierodliło w matematyce

    Przy okazji tej i innych podobnych "dyskusji" o tym, kto, kogo, ile i na
    czym rąbie zastanawia mnie jedna rzecz.
    Jak to się dzieje, że te wszystkie przekręty na przetargach, prywatyzacje
    majątku narodowego za grosz i inne błędne decyzje władzy, są widziane
    najczęściej wśród niezyt zamożnej części naszego społeczeństwa. Natomiast
    ci, którzy na te rzeczy w ogóle nie zwracają uwagi, ci którzy zajmuja się
    swoim biznesem i "dający się bez szemrania robić w bambuko" żyją na dosyć
    przyzwoitym i stale rosnącym poziomie. Przecież na logikę to tym bardziej
    spostrzegawczym i zorientowanym w ruchach "złodziejskich szajek" powinno się
    lepiej powodzić, bo znając zawczasu zagrożenia powinni się obronić. W
    najgorszym wypadku wystarczyłby przecież jakiś donos do prokuratory przy
    pomocy ulubionego medium i winowajcy musieliby się przynajmniej tłumaczyć.
    Gdzie tkwi haczyk, że tak jednak nie jest?

    --
    andreas

  • 65. Data: 2008-07-09 09:58:52
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Jul 2008 11:26:07 +0200, januszek napisał(a):

    > Domyślam się, że masz na myśli np pralkę z Polaru, która działała przez
    > 25 lat w zestawieniu z dzisiejszymi, które nie mają szans wytrzymać 5
    > lat?

    Może dlatego, że ludzie piorą 5 razy częściej? Kiedyś się nawet na tym
    oszczędzało.
    Po drugie z tymi 5 latami to przesada. No i Polar po ćwierćwieczu też był
    trupem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 66. Data: 2008-07-09 10:28:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Po drugie z tymi 5 latami to przesada. No i Polar po ćwierćwieczu też był
    > trupem.

    Pamiętam, że kupić pralkę, automat z Polaru to było coś ;) Cena nie
    grała roli :) Potem cały czas i tak się coś psuło, więc trzeba było
    znowu załatwiać cześci od wujka, który miał szwagra, który miał
    znajomego etc. No i tak pralka działała przez ćwierćwieku... ;)

    j.

  • 67. Data: 2008-07-09 11:41:20
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > Skoro jest/było 4 właścicieli, 5 pracowników (a piszesz tylko o dwóch
    > pracownikach) ... to cos ci się zwyczajnie popierodliło w matematyce

    Ach! Ale blad! mialem napisac 6 a nacisnelo sie 5 .... no tak, straszne
    bledy robie. Nawet banki takich nie robia...
    Czep sie merytorycznych spraw a nie technicznych.
    Poza tym zawsze mozna zapytac "czy mialo byc 6 czy 5?"

  • 68. Data: 2008-07-09 11:47:07
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > pomocy ulubionego medium i winowajcy musieliby się przynajmniej tłumaczyć.
    > Gdzie tkwi haczyk, że tak jednak nie jest?

    W kasie!
    Gospodarka to nie rzeczy z ksiezyca, to naczynia powiazane.
    Kradnie sie nie miliony w dwa dni ale miliardy w kilka lat po malutku.
    Wymiana dowodow byla obiazkowa, kosztowala obywatela 10 czy 30 zl - nie
    pamietam, teraz przelicz to na ilosc wydanych dowodow...
    Banki tez okradaja cie nie z calosci twojego konta jak masz 10000zl ale za
    wciag 1zl, za prowadzenie 10zl, za karte 2zl..miesiecznie - przelicz to razy
    ilosc kont, kart, operacji...
    Wierz mi, ze bogaci zwracaja na to uwage! Wlasnie niezamorza czesc
    spoleczenstwa macha na to reka bo to tylko 2zl czy 10zl...
    Jak pojdziesz do sklepu i braknie ci 50gr do chleba, sprzedawca ci go
    sprzeda?
    Ludzie ktorzy maja pieniadze nawet 50gr nie wydaza bez wiedzy na co poszlo i
    dlaczego.
    Afery sa i beda, zwlaszcza w Polsce. I jakie media ci o tym napisza jesli
    one same maja wiecej na sumieniu? Poza tym zastanowiles sie kto finansuje
    media, do kogo naleza? Sadzisz, ze dziennikarz napisze cos zlego na swojego
    pracodawce?

  • 69. Data: 2008-07-09 11:51:32
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > znowu załatwiać cześci od wujka, który miał szwagra, który miał
    > znajomego etc. No i tak pralka działała przez ćwierćwieku... ;)

    O, moja pralka z polaru kupiona w 1991 roku dziala do dzis! I po co mam ja
    zmieniac?
    Mam telewizor kupiony w 1999 roku, 21 cali, tez do dzis dziala, po co mam
    zmieniac na nowy?
    W domu w ktorym mieszkalem, dzialal boiler z 1946 roku i dziala do dzis...
    Pieniadze nalezy umiec liczyc.

  • 70. Data: 2008-07-09 12:10:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 09:50
    (autor Piotr [trzykoty]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g51qkm$2t0$1@z-news.pwr.wroc.pl>):

    > ???

    No bo mówisz, że pozwala się cofać do przodu, to chciałbym wiedzieć czy na
    to też pozwala.

    --
    Tristan