  • 1. Data: 2008-07-08 12:32:22
    Temat: 11-latka spiera się z premierem o pornografię
    Od: summ <s...@g...com>

    Cytuję:

    "Powodem dyskusji, która zaangażowała całą Australię była wystawa
    fotografika Billa Hensona. Wśród wystawionych zdjęć znalazło się
    dwadzieścia przedstawiających nagie dzieci w wieku 12-13 lat. Policja
    skonfiskowała fotografie, lecz po kilku tygodniach śledztwa nie
    doszukała się znamion przestępstwa."

    Całość tu: http://www.pardon.pl/artykul/5492/_/2

    Ciekawy jestem waszych opinii.

    Pozdrawiam,
    summ

  • 2. Data: 2008-07-08 12:49:18
    Temat: Re: 11-latka spiera się z premierem o pornografię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    summ pisze:
> [...]
    > dwadzieścia przedstawiających nagie dzieci w wieku 12-13 lat. Policja
    > skonfiskowała fotografie, lecz po kilku tygodniach śledztwa nie

    Jak dla mnie ktoś, kto w gołym dziecku dopatruje się erotyki jest...
    pedofilem. I reaguje wg. powiedzenia "na złodzieju czapka gore".