  • Data: 2005-09-01 09:16:45
    Temat: czytam grupe
    Od: Marek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Od jakiś trzech miesięcy czytam grupę, przeglądałem archiwum i
    stwierdzam, że zupełnie nie rozumiem ludzi w naszym kraju.
    Wiele postów pochodzi od osób, które mają jakieś sprawy sądowe,
    prokuratorskie, albo mają jakiś konflikt, problem i czeka ich sprawa w
    sądzie. Dostają jakieś porady wyjaśnienia. To OK.
    Ale w żadnym przeczytanym poście nikt z pytających nie przyznał się do
    błędu. Przecież wydaje się oczywiste, proces - jedna strona mówi, że
    uważa tak, druga że uważa inaczej. Sąd stwierdza ta strona ma rację.
    Nigdy się nie spotkałem ze stwierdzeniem, "przegrałem więc nie miałem
    racji." Zawsze jest, że to sąd był skorumpowany, przekupiony albo głupi
    itd.
    Czemu nie potrafimy sobie powiedzieć, to nie sąd był taki a taki, to JA
    nie miałem racji lub to JA zrobiłem źle i Policja, Prokurator i Sąd
    słusznie mnie ukarali. Czemu zawsze jesteśmy niezadowoleni, również z
    trzeciej władzy, która tak na prawdę jest najbardziej bliska i pomocna
    zwykłym obywatelom ?

    Pozdrawiam Marek.