  • Data: 2005-09-01 15:01:33
    Temat: Re: czytam grupe
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:df73q9$7ls$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Heming napisał(a):
    >
    > Moze dlatego tak wielu
    >
    > Ja też się dziwię, że są chętni do tej pracy (pomijając młodych gniewnych
    > asesorów). Praktycznie (jak dotychczas) każdy sędzia ze stażem 3 letnim
    > mógł sobie zostać radcą, adwokatem a nawet notariuszem. Miło, przyjemnie i
    > za kasę z 10 razy większą. :-)

    Z tymi 10-krotnie wyzszymi zarobkami to przesada. Teraz konkurencja wsrod
    adwokatow i radcow jest spora, a ma byc przeciez jeszcze wieksza, wiec
    aby zarabiac na godnym poziomie trzeba troche popracowac. A w sadach zdaje
    sie dalej panowac zasada: "czy sie stoi czy sie lezy...". Co do notariuszy
    to tez nie jest tak rozowo, bo duzo zalezy od tego gdzie ma siedzibe. Bo
    jesli np. dostanie siedzibe kolo sadu w centrum miasta to klienci przyjda
    sami, a jak gdzies na obrzezach w jakies "zlej" dzielnicy to nawet na
    rachunek za prad nie zarobi, zwlaszcza ze nie wolno im sie reklamowac.