  • 1. Data: 2003-12-07 10:28:13
    Temat: czy za taka wypowiedz mozna byc ukaranym?
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Witam

    Od razu mowie - nie chce nikogo karac, ale chce wiedziec
    czy ponizsza wypowiedz moze byc podstawa do pozwania/ukarania kogos,
    oraz z jakiego powodu (art. itp)

    cyt.
    " Polsce potrzebna jest krwawa rewolucja, a ksieza
    winni zawisnac jak winogrona na kazdej latarni. Nie
    ma niewinnych. Niech zyje smierc! Szatan, Szatan..."

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 2. Data: 2003-12-07 10:31:00
    Temat: Re: czy za taka wypowiedz mozna byc ukaranym?
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
    alosc...
> [...]
    > winni zawisnac jak winogrona na kazdej latarni. Nie
    > ma niewinnych. Niech zyje smierc! Szatan, Szatan..."

    Do pozwania na pewno - to można zrobić praktycznie dla każdej wypowiedzi.
    A co do skazania to Bóg / Szatan raczy wiedzieć na jaki sąd trafisz..

    Pzdr
    Brodek

  • 3. Data: 2003-12-07 10:50:49
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 11:31:00 +0100
    "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> naskrobał(a):

    > Do pozwania na pewno - to można zrobić praktycznie dla każdej
    > wypowiedzi. A co do skazania to Bóg / Szatan raczy wiedzieć na jaki
    > sąd trafisz..

    chodzi mi o to, czy mozna to potraktowac jako podzegnanie do zbrodni np.

    bo pewnie mozna jako propagowanie satanizmu..

    Sierp

  • 4. Data: 2003-12-07 10:58:51
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
    alosc...
    > chodzi mi o to, czy mozna to potraktowac jako podzegnanie do zbrodni np.
    > bo pewnie mozna jako propagowanie satanizmu..

    Jak poprzednio...

    Pzdr
    Brodek

  • 5. Data: 2003-12-07 11:31:27
    Temat: Odp: czy za taka wypowiedz mozna byc ukaranym?
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    widzę nudzi ci się
    znajdź sobie robotę to przestaną ci takie teksty przeszkadzać
    tekst może zbyt radykalny ale nie pozbawiony słuszności.

  • 6. Data: 2003-12-07 11:42:04
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 12:31:27 +0100
    "tch" <t...@w...pl> naskrobał(a):

    > widzę nudzi ci się
    > znajdź sobie robotę to przestaną ci takie teksty przeszkadzać
    > tekst może zbyt radykalny ale nie pozbawiony słuszności.

    to do mnie czy do brodka?
    bo jak do brodka to nie rozumiem, jak do mnie to zle odpowiedziales

    a robote mam, i nie o to chodzi czy mi to przeszkadza, prosze mnie
    nie traktowac jak fanatycznego sluchacza radia maryja bo nie o
    to tutaj chodzi

    Sierp

  • 7. Data: 2003-12-07 14:13:17
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    *Sierp* i młot <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
    alosc

> [...]
    >
    > a robote mam, i nie o to chodzi czy mi to przeszkadza, prosze mnie
    > nie traktowac jak fanatycznego sluchacza radia maryja bo nie o

    Źle bo nie poparł Cię? Nie napisałeś co Cię tak
    oburza, czy *rewolucja* czy to, że *krwawa* ?
    czy *wiszący księża* czy to, że *jak winogrona* ?,
    może, że *na latarni* bo wiadomo kto pod nią stoi?
    Może to, że ktoś chce aby *śmierć żyła* ?, bo pewnie
    nie chodzi Ci o szatana gdyż większość fanatycznych
    wiernych w katolickiej Polsce tak właśnie określa
    coś co ich nie ogarnia lub coś w co wierzą inni, a
    nie jest tym *jedynym słusznym* ?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie

  • 8. Data: 2003-12-07 14:48:26
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 15:13:17 +0100
    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> naskrobał(a):

    > Źle bo nie poparł Cię?

    nie, zle bo nie odpowiedzial na moj post a na brodka

    co do tego co mnie oburza.. nic
    chce wiedziec jak taka wypowiedz wyglada z punktu widzenia prawa

    z tego co na przyklad wiem, propagowanie satanizmu jest nielegalne,
    zastanawiam sie np. czy powyzsze mozna pod takie cos podciagnac

    ogolnie - kurtałka, nie mozecie zrozumiec ze ja po prostu jestem
    _ciekaw_ i nie jestem fanatykiem religijnym ktory chce komus
    zamknac usta? nie mam zamiaru kogos zaskarzac, wysylac do prokuratury
    czy cos takiego, jestem _ciekaw_ czy jest to jeszcze tylko wyrazanie
    wlasnej opinii, czy tez moze juz cos co narusza np. KK

    Sierp

  • 9. Data: 2003-12-07 15:42:11
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > czy cos takiego, jestem _ciekaw_ czy jest to jeszcze tylko wyrazanie
    > wlasnej opinii, czy tez moze juz cos co narusza np. KK

    Wydaje mi się, że można by to podciągnąć pod podżeganie lub usiłowanie z art
    127 kk czyli podejmowanie działań zmierzających do zamiany przemocą ustroju
    RP.
    Podciągnąć, postraszyć ale nikt za to siedział nie będzie.
    A tak wogóle to to chyba jest jakiś wiersz co?

    Bronek

  • 10. Data: 2003-12-07 15:52:30
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 16:42:11 +0100
    "bronek" <b...@g...pl> naskrobał(a):

> [...]
    > przemocą ustroju RP.
    > Podciągnąć, postraszyć ale nikt za to siedział nie będzie.

    nie mam zamiaru straszyc :) chcialem wiedziec

    > A tak wogóle to to chyba jest jakiś wiersz co?

    nie, jest sobie osoba na pssm ktora takimi tekstami celuje non stop..
    mi to akurat wisi, ale chyba psuje ogolna atmosfere, a oczywiscie
    wszystko zgodnie z FAQ...
    no nic - dzieki

    Sierp