  • 11. Data: 2003-12-08 01:44:56
    Temat: Re: czy za taka wypowiedz mozna byc ukaranym?
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_WON.com>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bqvhlb$sp9$1@inews.gazeta.pl...

    > Wydaje mi się, że można by to podciągnąć pod podżeganie
    > lub usiłowanie z art 127 kk czyli podejmowanie działań
    > zmierzających do zamiany przemocą ustroju RP.

    O! To mi do głowy nie przyszło :-)

    Dzięki!

    > Podciągnąć, postraszyć ale nikt za to siedział nie będzie.

    Zdaję sobie z tego sprawę, ale mi wystarczy, żeby gnojka (pełnoletni, ale
    mentalnie gnojek) nieco utemperować, żeby nie psuł atmosfery, bo na grzeczne
    prośby nie reaguje - (a moderatorzy wzorem Piłata umywają rączki - notabene
    on sam też jest moderatorem).

    Są szanse na odcięcie od sieci i jakiś mały wyrok w zawiasach? Albo chociaż
    grzywnę naparę tysięcy?

    > A tak wogóle to to chyba jest jakiś wiersz co?

    Radosna twórczość doraźna pewnego świra z pl.soc.seks.moderowana, który
    ciągle tego typu tekstami sypie.

  • 12. Data: 2003-12-09 13:32:01
    Od: "goliat" <r...@p...onet.pl>

    > Od razu mowie - nie chce nikogo karac, ale chce wiedziec
    > czy ponizsza wypowiedz moze byc podstawa do pozwania/ukarania kogos,
    > oraz z jakiego powodu (art. itp)

    Zdecydowanie tak. To podlega pod Kodeks Karny. Ci, ktorych zaslepia nienawisc
    do ksiezy niech pod slowo "ksiezy" podstawia sobie np SLD, a wszystko im sie
    rozjasni.