  • Data: 2004-01-09 00:46:59
    Temat: czy urlop wypoczynkowy sie przedawnia ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanko, czy niewykorzystany urlop wypoczynkowy przepada/przedawnia sie
    ? mamy takiego pracownika co kazdego roku bral po pare dni urlopu (majac
    bazowe 26) i nazbieralo mu sie tego sporo od kilku lat (od 1997 roku).
    wiem ze w nastepujacym roku powinno sie brac najpierw ten niewykorzystany z
    poprzedniego, ale i tak na dzien dzisiejszy teoretycznie ma "do wybrania"
    ten sprzed paru lat.