  • Data: 2004-01-16 23:44:26
    Temat: Re: czy urlop wypoczynkowy sie przedawnia ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2004, goliat wrote:

    >+ >> Inna sprawa że jeśli nie dał, to powinien dostać mandat :> za to
    >+ > że nie dopilnował "wydania należności w terminie" !
    >+
    >+ Mnie przepadlo od groma w ten sposob urlopu.

    To cios poniżej pasa ze strony pracodawcy. On MOŻE dać ci ten
    urlop ! Oczywiście również MOŻE powiedzieć że "się przedawnił"
    - w końcu iluś takich co f-r z NOMu płacić nie chcą widzimy ;]
    (a to ta sama logika: "co mam dać/oddać jak być może nie muszę").

    >+ Pracodawca moze dostac za to mandat?

    Ściślej: za niedopilnowanie "przepisowego brania urlopu" przez
    pracowników - takich zaległości być nie powinno. Na okoliczność
    kiedy pracownik *ma interes* (chce wyjechać w Himalaje :))
    PIP uwzględnia podania pracowników o "opóźnienie" urlopu,
    przynajmniej było tak w praktyce ze 4 lata temu.

    >+ Przez kogo nalozony? I ile, 100zl?

    Przez PIP. Chyba więcej. Raczej nie wiem czy "przepadnięte
    wstecz", ale jak znajdą "w trakcie" (kontroli) takie
    zaległości...

    pozdrowienia, Gotfryd