  • Data: 2004-01-12 19:42:37
    Temat: Re: czy urlop wypoczynkowy sie przedawnia ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Jan 2004, news wrote:

    >+ mam pytanko, czy niewykorzystany urlop wypoczynkowy przepada/przedawnia sie

    Tak. Dokładniej było[1] tak, że pracodawca *może* dać urlop starszy niż
    przeterminowany o 3 lata (AFAIK nic się nie zmieniło i "urlop powinien
    być wykorzystany do końca marca" czy jakoś tak, czyli urlop za rok
    2001 jest jeszcze "nieprzeterminowany" :)) ale *nie musi*.
    Inna sprawa że jeśli nie dał, to powinien dostać mandat :> za to
    że nie dopilnował "wydania należności w terminie" !
    [1] bo mam pilniejszy niż prawo pracy stosik nowelizacji do poczytania :)

    pozdrowienia, Gotfryd