    From: "wsm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Date: Tue, 4 Oct 2005 07:43:01 +0200

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dhqc97$45r$1@news.dialog.net.pl...
    > Romeq:
    prokurator

    > Dziewczyna stracila
    > brata, zarzeka sie, ze nie wsiadzie wiecej do auta, nie wiem, jak bedzie z
    > powrotem do sportu. Malo dostala po dupie za chwile glupoty? Poza tym,
    > zabijajac brata, ocalila zycie temu z przeciwka.

    Słyszałem wypowiedź kogoś, że Otylia zwykle prowadziła samochód bardzo
    rozsądnie i ostrożnie i nie mogę uwierzyć, że sama dopuściła się tego
    wyprzedzania i to przed wzniesieniem drogi!. Tak sobie myślę, że być może
    (czego się zapewne nie dowiemy) młodszy brat ją "podpuścił" do tego
    powiedzeniem typu: po co się wleczesz za nimi, daj gaz i wyprzedzaj - jest
    to zachowanie bardzo prawdopodobne u tak młodego, "dzisiejszego" chłopaka -
    mój syn, jako mój pasażer ma podobne odzywki; a Otylia, będąc w końcu
    niedoświadczonym kierowcą (co to jest rok sporadycznego prowadzenia
    samochodu) przystała na to i stało się nieszczęście.
    Niebezpieczne manewry w ruchu drogowym zwykle wynikają z potrzeby popisania
    sie przed innymi uczestnikami ruchu swoją "wyższoscią", aby odreagować
    frustrację bycia nikim - ona bynajmniej tego nie musiała robić. Niestety,
    zaowocowało niedoświadczenie młodości. Pamiętam, też kiedyś (9 samochodów
    temu) młody byłem.
    WSm