    From: "MKI" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy musze stawic sie osobiscie w sadzie?
    Date: Thu, 26 Jan 2006 10:47:14 -0000

    Witam.
    Zamierzam pozwac lokatora o zaplacenie zaleglego czynszu i rachunkow.
    Wlascicielem mieszkania jestem ja jednak mieszkam za granica i nieruchomoscia
    opiekuje sie moja tesciowa ktora ma notarialne
    upowaznienie do wszystkich czynnosci cywilno prawnych.

    Czy moja tesciowa moze wniesc pozew w moim imieniu? Czy moze sie stawic w sadzie w
    moim imieniu?
    W lutym bede w Polsce wiec pozew moge zlozyc sam jednak problemem bedzie stawinie sie
    na rozprawie.

    Druga czesc pytania to czy jesli musze sie stawic osobiscie na rozprawie to czy moge
    rzadac zaplaty za bilet lotniczy i stracone
    wynagrodzenie?

    pozdrawiam