  • 51. Data: 2008-09-05 13:17:18
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: Luluś <b...@b...pl>

    > Pracownika możesz zwolnic listem poleconym

    I uwazasz ze bedzie to skuteczne? A co jesli pracownik ten
    ma znajomego listonosza, ktoremu powie zeby napisal na kopercie
    ze adresata nie zastal i bedzie zwrotka? Wydaje mi sie ze nie bedzie
    dzialala zasada
    skutecznego doreczenia po 2 nieudanych probach...

  • 52. Data: 2008-09-05 13:20:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Luluś pisze:

> [...]
    > dzialala zasada
    > skutecznego doreczenia po 2 nieudanych probach...

    Dlaczego tak Ci się wydaje? Nieodebrany list polecony może byćuznany
    za doręczony, skoro adresat mógł się z nim zapoznać.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 53. Data: 2008-09-05 13:43:39
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 15:20:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego tak Ci się wydaje? Nieodebrany list polecony może byćuznany
    > za doręczony, skoro adresat mógł się z nim zapoznać.

    Ale jeśli listonosz napisze, że nie mógł doręczyć ze względu na
    długotrwały wyjazd zagraniczny pacjenta, to chyba założenie z kc da się
    wyłączyć...
    ... inna sprawa, że wówczas już pod dyscyplinę prawie podchodzi
    pracownik ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 54. Data: 2008-09-05 13:45:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > wyłączyć...
    > ... inna sprawa, że wówczas już pod dyscyplinę prawie podchodzi

    To są sytuacje ekstremalne, nie przeczące twierdzeniu, że umowę o
    pracę można rozwiązać korespondencyjnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 55. Data: 2008-09-05 13:48:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 15:45:01 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > To są sytuacje ekstremalne, nie przeczące twierdzeniu, że umowę o
    > pracę można rozwiązać korespondencyjnie.

    Wiem, wiem, tak tylko podpowiadam... ;-)

  • 56. Data: 2008-09-05 15:46:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9qih7$925$2@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > a ty gdzie pracujesz? a moze nie pracujesz tylko masz "rente" zusowska po
    > znajomosci zalatwiona, a moze jestes bylym ubekiem i ci sie nudzi na
    > tlustej ubeckiej emeryturce;)?
    Nie twoja sprawa. Zawsze lepiej być byłym ubekiem niż obecnym durniem. ;)

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2008-09-05 15:49:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9qj06$925$3@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > wychodzisz z zalozenia
    [cut]
    Ja wiem z czego wychodzę.
    Nie musisz mi o tym opowiadać szczególnie, że to twoje fantazje.

    > pracodawca musi zapierdalac na okraglo, zwlaszcza jak firma pracuje w
    > systemie zmianowym, bedac miedzy mlotem skarbowki i kowadlem zus'u.
    Najgorsze, że nie ma wyjścia - jest do tego zmuszony.

    > ps. nie generalizuj, bo generalizowanie jest generalnie nie dobre;)
    Zawsze jednak lepsze niż konfabulowanie. Więc - nie rób tego. ;)

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2008-09-05 16:01:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9qibp$925$1@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > czy si stoi czy sie lezy... ;) jak za komuny. ja sie wcale nie dziwie ze
    > nie ma rak do pracy, jak wiekszosc takich z poprzedniej epoki...
    Nie chcesz, jak widzę, czytać ze zrozumieniem.
    Zobacz za co ten pracodaFca chce gościa zwolnić.
    Za korzystanie z prawa do urlopu, za chorowanie oraz za to, _prawdopodobnie_
    zachoruje.
    Więc co ty mi tu pieprzysz o poprzednich epokach.
    Jak chcesz, to ci też popieprzę, że w wielu rejonach kraju, w wielu
    miejscach pracy panują warunki z dużo dawniejszej epoki niż bezpośrednio
    miniona. A znajdziesz takich (nielicznych, co prawda, na szczęscie), którzy
    by chcieli aby to wróciło.
    Zatem lepiej nie pieprz. ;)

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2008-09-05 16:07:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9pve1$k9q$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > sms nie jest formą pisemną wystarczającą do skutecznego wypowiedzenia
    > umowy o pracę.
    Przypuszczam, że chodzi ci o kwestię pewności i niezaprzeczalności
    transakcji, czyli najprościej mówiąc podpisu elektronicznego pozwalającego
    dokument elektroniczny traktować na równi z papierowym i opatrzonym
    podpisem.
    Mail opatrzony i zaszyfrowany i skutecznie wysłany na serwer poczty
    przychodzącej adresata byłby w takim razie jak polecony - adresat nie
    odebrał, ale mógł. Czyli dostarczenie skuteczne, bez względu na to czy był w
    domu (polecony), czy miał dostęp do komputera (mail).
    Interesujące...

    > Więc jak będzie to wtedy będziemy rozmawiać inaczej narazie nie jest.
    Jak tak, to nigdy nie pogadamy.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2008-09-05 16:11:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9pvmv$k9q$3@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > słuchaj, zdecydowanie pomyliłeś grupy.
    > naprawdę nie chce mi się prowadzić akadaemickiej dyskusji
    To spadaj, smarkaczu. Nie zapraszałem cię do niej, sam się włączyłeś.
    Więc pisz co chcesz i czytaj co piszą inni.
    Na inne grupy cię nie odsyłam, bo mi potem zarzucą, że im pacjenta
    przysłałem.

    --
    Jotte