  • Data: 2009-03-09 09:36:20
    Temat: czy mogę przerejestrować samochód na żonę?
    Od: "gg" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moja żona pozbyła się swojego auta. Jeździ teraz autem które jest
    zarejestrowane na mnie (kupione było podczas małżeństwa więc jest
    współwłaścicielem). Ponieważ ma uzbierane 60% zniżek na ubezpieczenie
    chciałbym przerejestrowac to auto na nią żeby sobie mogła je ubezpieczać i
    korzystać ze swoich zniżek. Ja jeżdżę innym autem i też mam zniżki ale
    obecnie w razie szkody stracę na obu autach część swojej zniżki dlatego chcę
    przepisać jedno auto na nią.

    Po zapytaniu w wydziale komunikacji dowiedziałem się "że się nie da" bo nie
    mogę darować żonie auta, ani sprzedać (no bo częściowo auto jest jej).
    Przerejestrować chyba też nie można.

    jest jakiś sposób? Może chociaż można ubezpieczyć auto na nią?

    --
    pozdrawiam
    P.