  • 1. Data: 2009-03-09 09:36:20
    Temat: czy mogę przerejestrować samochód na żonę?
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Witam

    Moja żona pozbyła się swojego auta. Jeździ teraz autem które jest
    zarejestrowane na mnie (kupione było podczas małżeństwa więc jest
    współwłaścicielem). Ponieważ ma uzbierane 60% zniżek na ubezpieczenie
    chciałbym przerejestrowac to auto na nią żeby sobie mogła je ubezpieczać i
    korzystać ze swoich zniżek. Ja jeżdżę innym autem i też mam zniżki ale
    obecnie w razie szkody stracę na obu autach część swojej zniżki dlatego chcę
    przepisać jedno auto na nią.

    Po zapytaniu w wydziale komunikacji dowiedziałem się "że się nie da" bo nie
    mogę darować żonie auta, ani sprzedać (no bo częściowo auto jest jej).
    Przerejestrować chyba też nie można.

    jest jakiś sposób? Może chociaż można ubezpieczyć auto na nią?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-03-09 09:49:43
    Temat: Re: czy mogę przerejestrować samochód na żonę?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jest jakiś sposób? Może chociaż można ubezpieczyć auto na nią?

    najprosciej wpisac jako wspolwlasciciela, choc i w niektorych
    ubezpieczalniach i to nie jest potrzebne

    a co do utraty znizek, to tez jest na to rada, ubezpieczac sie tam, gdzie
    odrozniaja samochod od kierowcy

  • 3. Data: 2009-03-09 13:23:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gg wrote:
    > Ja jeżdżę innym autem i też mam zniżki ale
    > obecnie w razie szkody stracę na obu autach część swojej zniżki dlatego
    > chcę przepisać jedno auto na nią.

    masz dwa samochody na jednym ubezpieczeniu.
    Idz do ubezpieczyciela, i powiedz, ze chcesz miec dwa oddzielne
    ubezpiczenia po jednym na kazdy samochod.
    Albo wręcz ubezpiecz gdzie indziej.

  • 4. Data: 2009-03-09 13:28:12
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > masz dwa samochody na jednym ubezpieczeniu.

    mam dwa ubezpiecznia - akurat nawet w różnych towarzystwach

    > Idz do ubezpieczyciela, i powiedz, ze chcesz miec dwa oddzielne
    > ubezpiczenia po jednym na kazdy samochod.
    > Albo wręcz ubezpiecz gdzie indziej.

    chodzi o to żeby żona nie traciła swoich wypracowanych zniżek - kupimy
    kiedyś znowu auto na nią i będzie mogła od razu wskoczyć w stawkę 60%
    zniżki.

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2009-03-09 16:36:02
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > zniżki.

    "...(kupione było podczas małżeństwa więc jest współwłaścicielem)..."

    To jesteście małżeństwem czy nie, jeśli można spytać?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2009-03-10 06:45:37
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "...(kupione było podczas małżeństwa więc jest współwłaścicielem)..."
    > To jesteście małżeństwem czy nie, jeśli można spytać?

    nie rozumiem skąd te wątpliwości. Tak, jesteśmy małżeństwem.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2009-03-11 21:08:16
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie rozumiem skąd te wątpliwości. Tak, jesteśmy małżeństwem.

    ale z tego ze zakupione zostalo w trakcie małzenstwa nei wynika ze jest
    współwłascicielem ( w sietle Wydziału Komunikacji i pózniejszych znizek)

    Sama mialam ten problem gdy chcialam przepisac mezowi auto. Uratowaly nas
    inne adresy zameldowania i nikt o nic nie pytał.

    E.