  • Data: 2005-09-15 16:14:36
    Temat: czy mam jakiś spadek?
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    mam takie pytanie
    moj pradziadek zmarl ponad 40 lat temu jakies jakieś 20 lat temu rodzice
    jestem jedynym ewentualnym spadkobierca. wiem ze pradziadek posiadal grunty
    rolne i to nie tak male tylko nie mam pojęcia które i ile ponieważ nigdy nie
    byly przeprowadzane sprawy spadkowe ja przebywalem za granica.
    czy to możliwe dowiedzieć się jaki majątek pradziadek posiadał?
    zapewne ziemie oddal na nie formalna umowe sasiada w dzierzawe rodzice tez
    mieszkali daleko od posiadlosci i nigdy sie hektarami nie interesowali z
    rozmaitych przyczyn. Nagle pojawil sie jakis dzierzawca ktory na 3ha chce
    sie uwłaszczyc no i mnie wzywaja do ewentualnego zrzeczenia sie praw do tego
    gruntu i ok nie mam nic przeciwko ktos uzywał przez ponad 25 lat ma swiadkow
    nakazy podatkowe itp. itd. ale czy ja mogę się jakoś dowiedzieć co jeszcze
    pradziadek posiadał?
    jakie grunty? i kto je aktualnie urzytkuje??
    z gory dziękuje za podpowiedź