  • 11. Data: 2008-11-21 21:11:24
    Temat: Re: czy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska????
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Lis, 17:12, "e-zop" <e...@o...pl> wrote:
    > Nie jestem pewny, czy polskie prawo przewiduje sytuacje podwojnego
    > obywatelstwa.
    > Byc moze Twoje amerykanskie jest wobec polskiego prawa nielegalne i jako
    > takie nie ma zadnego wplywu na stosunek polskich wladz do Ciebie, jako
    > polskiego obywatela.
    > Zwina Cie, w najmniej dla Ciebe korzystnym momencie.
    > Dlaczego nie zrzekles sie polskiego obywatelstwa, skoro nie chcesz bronic
    > swojej pierwszej ojczyzny w razie zagrozenia ?

    A wystarczy zajrzec do pierwszego lepszego opracowania czy faq komisji
    poborowej pod "odroczenie (zwolnienia) z pelnienia sluzby wojskowej. i
    tam jest zazwyczaj na koncu takie zdanie:
    "Obywatele polscy na stałe zamieszkujący za granicą, będący
    równocześnie obywatelami innego państwa nie podlegają w ogóle
    powszechnemu obowiązkowi obrony.".
    A ostatnie zdanie jest boskie. Rozumiem ze swiadkowie jehowy,
    pacyfisci, kobiety w ciazy, niepelnosprawni powinni zostac pozbawienie
    obywatelstwa.

  • 12. Data: 2008-11-21 22:04:01
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > to po co piszesz

    Bo chcialem dyskusje nakierowac na inne tory...

  • 13. Data: 2008-11-24 19:09:06
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:2ed2b15a-358f-4356-8538-

    "Obywatele polscy na stałe zamieszkujący za granicą, będący
    równocześnie obywatelami innego państwa nie podlegają w ogóle
    powszechnemu obowiązkowi obrony.".

    No bo po co nam jacys agenci ???