  • 11. Data: 2010-05-05 16:59:46
    Temat: Re: czy komornik nie chce za dużo?
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > trzeba bylo placic na czas. 78 zeta to nie klopot ale jak widac potrafi
    > urosnac do 580
    A gdybyś najpierw przeczytał, a potem dopiero napisał cokolwiek...

    > Choc w mojej ocenie to i tak malo bo wydawalo mi sie, ze prowizja
    > komornika
    > jest ciut wyzsza (ta minimalna)
    >
    > Mozesz czekac az zadecyduje, ze jestes niesciagalny i wtedy dobrowolnie
    > zaplacic.Po takim kroku sad zdecyduje o zamianie kary na odsiadke (masz
    > czas
    > do dnia wyznaczonego zaakomodowania w pierdlu). Wiec wtedy czasu jest
    > niewiele.

    Albo lepiej nic nie pisz.

  • 12. Data: 2010-05-06 07:21:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Albo lepiej nic nie pisz.

    ale masz cos do mojej wypowiedzi? Jakis konkret do zarzucenia ? Czy cos z
    jakims przepisem jest niezgoden?

    Icek

  • 13. Data: 2010-05-10 13:10:21
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > ale masz cos do mojej wypowiedzi?

    Nie żartuj ;) Od popierdułki chcesz coś konkretnego??

  • 14. Data: 2010-05-10 19:31:19
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozlozenie na raty - udalo sie na 5 rat po 76zł. Zapłaciłem 2 z tych rat i
    > jakos reszta mi uleciała z pamieci. Dzis zjawil sie komornik i stwierdzil,
    > ze musze zaplacic 228zl (pozostala kwota, czyli 3 raty), 257,83zl jako
    > koszty komornika i 11,30zł za koszty korespondencji. Te koszty komornicze
    > wydaja mi sie nieproporcjonalnie duze. Czy tak byc powinno czy cos
    > kombinuja? Da sie jakos tego uniknac? Jestem studentem i podwojenie kwoty
    > wydaje mi sie przesada - o ile bez problemu zaplacilbym ta pierwsza,
    > pozostala - 228zl, to juz 580zl wydaje sie przesada.

    Proponuję najprostszy "myk", ale bez gwarancji, że się uda, przy czym nic
    nie tracisz.
    Zapłać wierzycielowi czyli Sądowi kwotę główna i ew. pokaż dowód wpłaty
    komornikowi, a najlepiej wyślij listem.
    Reszta zależy od up... sorry, poziomu desperecji komornika. Jak trafisz na
    upartego - to dopłacisz resztę, ale masz szansę, że
    da sobie spokój.

    P.