  • Data: 2009-04-23 17:30:05
    Temat: czy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam?
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, tesciowa chce mojej zonie ( córce) darowac dom, ale zeby nie płacic
    podatku to bedzie darowała tylko mojej żonie - z tego co sie dowiedziałem to
    zeby ominac podatek, to zona praktycznie na drugi dzien( ponoć nie ma
    jakiegos okreslinego czasu) moze darowac pół domu mi, tylko ze w takim
    wypadku zapłace 2x notariuszowi i wszystkie opłaty, natomiast zastanawia
    mnie czy jak tesciowa przepisze mojej zonie ( nie mamy zednej intercyzy czy
    innych rzeczy) to czy jakos "automatycznie" nie staje ja sie
    współwłascicielem domu ???