eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam? › Re: czy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam?
  • Data: 2009-04-23 19:58:32
    Temat: Re: czy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    zorby wrote:

    > mozesz szezrej rozwinąc temat? jakie triki? to by było fajknie, moze mi
    > priva poslij jakis pomysł

    różne rzeczy chodzą mi po głowie.

    co do darowizny żonie a potem tobie to bym się przyczepił na miejsu US,

    ale, kto powiedział, że darowizna musi być pół na pół.
    może 90% na żonę a 10% na ciebie. Zapłacisz podatek od tych 10% czyli
    nic lub prawie nic a potem sobie będziecie współwłasność zmieniać

    bez praktyki jak US sie na to zapatrują ciężko powiedzieć co jest lepsze.