eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy delikty a raczej ich "konsekwencje" przechodzą na spadkobierców???czy delikty a raczej ich "konsekwencje" przechodzą na spadkobierców???
  • Data: 2007-07-25 16:36:55
    Temat: czy delikty a raczej ich "konsekwencje" przechodzą na spadkobierców???
    Od: LILITH <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ojciec został oskarżony o pobicie , jednak zmarł w trakcie sprawy
    sądowej a drugi ze sprawców pobicia został skazany .
    W wyroku jest napisane działając wspólnie i w porozumieniu ......(więc
    wnioskuję że sąd uznałby również winę ojca)

    Obecnie pokrzywdzony w powództwie cywilnym wnosi o zadośćuczynienie od
    spadkobierców za cierpienia itp. itd.

    Mam więc pytanie czy delikty a raczej ich "konsekwencje" przechodzą na
    spadkobierców???

    Nie mam pojęcia na jaki artykuł można się powołać żeby powództwo
    zostało oddalone więc jeśli to możliwe proszę o konkrety :D
    (w razie ugody 8000 tyś a bez ok 10000tyś + ekspertyzy biegłych)

    PS : Ojciec przecież "nie został skazany"

    Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi