  • 11. Data: 2010-03-27 15:35:48
    Temat: Re: czy allegro to monopolista?
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > To tak jak usnet - udostępnia platformę do wymiany myśli i _zmusza_ do
    > czytania

    W jaki niby sposób zmusza ?

  • 12. Data: 2010-03-27 15:37:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 16:27, macso pisze:

    > korzystasz z allegro ?
    > mogę ci podesłać setki maili któe z nimi wymieniłem
    > w kwestiach regulamiu itd
    > zawiesili ci aukcję ?
    > skasowali prowizję za niewykonaną usługę?
    > więc się nie nadymaj bo ciżyłka pęknie

    Tylko co to ma wspólnego z monopolem? Każdy spór między przedsiębiorcami
    świadczy o monopolu?
    Przecież możesz zmienić platformę (podać czy wygooglasz sam?) A tutaj
    dokończ spó przed sądem skoro uważasz się za pokrzywdzonego.
    Tyle, że nie antymonopolowym a powszechnym. :)

    --
    spp

  • 13. Data: 2010-03-27 15:38:16
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > ty tez jesteś monopolistą.
    >
    > zmuszasz mnie do czytania głupot, a zrezygnować nie mogę bo nie mam
    > alternatywy.

    Ja mam: czytanie witka

  • 14. Data: 2010-03-27 15:50:55
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 16:27:43 +0100, "macso" <m...@p...oniet.pl>
    wrote:

> [...]
    >w kwestiach regulamiu itd
    >zawiesili ci aukcję ?
    >skasowali prowizję za niewykonaną usługę?

    a musisz korzystac z ich uslug?
    inne serwisy aukcyjne wylaczyli?
    allegro w jakikolwiek sposob blokuej ci dostep do innych uslugodawcow
    tego typu?

    pozdarwiam,
    cyb

  • 15. Data: 2010-03-27 19:24:54
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "spp"

    > Tylko co to ma wspólnego z monopolem? Każdy spór między przedsiębiorcami
    > świadczy o monopolu?

    nie jestem przedsiębiorcą tylko zwykłym użytkownikiem,
    i uzupełnij sobie teorię co to monopol

    macso

  • 16. Data: 2010-03-27 20:09:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 20:24, macso pisze:

    > nie jestem przedsiębiorcą tylko zwykłym użytkownikiem,
    > i uzupełnij sobie teorię co to monopol

    Hmm, wygląda na to, że ilość wiedzy jaką musisz uzupełnić jest znacznie
    większa niż wiedza o monopolach. :(

    --
    spp

  • 17. Data: 2010-03-27 20:26:01
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Hmm, wygląda na to, że ilość wiedzy jaką musisz uzupełnić jest znacznie
    > większa niż wiedza o monopolach. :(

    idź i nie grzesz więcej

    macso

  • 18. Data: 2010-03-27 20:44:52
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Cyb napisał:

    > a musisz korzystac z ich uslug?
    > inne serwisy aukcyjne wylaczyli?
    > allegro w jakikolwiek sposob blokuej ci dostep do innych uslugodawcow
> [...]

    O monopolu nie świadczy brak konkurencji a procent udziału w rynku
    (między innymi), i bez wątpienia Allegro jest monopolistą w Polsce w
    działce portali aukcyjnych.

  • 19. Data: 2010-03-27 20:48:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 21:44, cyklista pisze:

    > O monopolu nie świadczy brak konkurencji a procent udziału w rynku
    > (między innymi), i bez wątpienia Allegro jest monopolistą w Polsce w
    > działce portali aukcyjnych.

    Co najwyżej podmiotem dominującym.

    --
    spp

  • 20. Data: 2010-03-27 20:56:55
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "cyklista"

> [...]

    O monopolu nie świadczy brak konkurencji a procent udziału w rynku
    (między innymi), i bez wątpienia Allegro jest monopolistą w Polsce w

    nie dyskutuj ze znawcami tematu

    macso