    From: "marcin" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czlowiek mnie straszy prokuratorem
    Date: Wed, 9 Aug 2006 12:11:10 +0000 (UTC)

    witam mam pytanie odnosnie ochroby dobr osobistych w internecie

    napisalem na jednym forum dyskusyjnym taka tresc

    temat : Prokuratura sprawdza skierniewickie transakcje na Gancie

    tresc : to z dzisiejszego Parkietu.

    Uwazam ze w ramach sledztwa powinni sprawdzic kim jest czlowiek ktory
    naganial pod kilkoma nickami na watku Ganta - InvestorS.A.W tamtych okresie
    byl ojcem opatrznosciowym dla wiekszosci akcjonariuszy po czym wysiadl z
    pociagu gdy pojawil sie artykul w Rzeczypospolitej o Sjoblom.Czy wiedzial cos
    na temat planowanej akcji wymieniania sie akcjami z rachunku na rachunek i
    windowania kursu ?
    Jest kilka znakow zapytania o jego roli w nagonce na forum Parkietu.

    i tutaj odzywa sie ow InvestorS.A

    Witaj,

    własnie jestem po rozmowie z adwokatem,
    uznaliśmy, że najlepiej to, żeby sama prokuratura cię wezwała i przesłuchała,
    zostanie złozony jutro rano do prokuratury warszawskiej prowadzącej tą
    sprawe, skan twojego wpisu z prośbą o ustalenie twoich danych i przesłuchanie
    cie na okoliczność posiadanej wiedzy o domniemaniu popełnienia przestępstwa,
    przypominam, ze zgpodnie z polskim prawem karnym, każda osoba mająca wiedzę
    [lub domniemująca], o popełnieniu popełnienia przestępstwa powinna
    niezwłocznie poinformowac organy ścigania,
    skoro piszesz w internecie, nie powinno być dla ciebie problemem złożenie
    obszernych wyjaśnień w prokuraturze

    a jeśli twoje internetowe pomówienia okażą się pomówieniami - szykuj
    pieniądze na CARITAS

    bez POZDR.

    czy to tylko straszak czy rzeczywiscie
    sad moze przyjac taki wniosek bo ..ale o co? ze wymienilem jakiegos i
    naruszylem dobra InvestoraS.A
    czy sady sie zajmuja takimi rzeczami?

    dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam