  • Data: 2010-07-05 12:39:45
    Temat: czas na doręczenie f-ry dla osoby fizycznej?
    Od: "Michał" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy są przepisy regulujące czas doręczenia f-ry dla klienta - osoba
    fizyczna. Dokładniej - jest wykonana usługa budowlana, płatna po części
    gotówką, po części przelewem. Wystawiam f-rę. Co dalej, czy ja mam obowiązek
    ją dostarczyć klientowi ( jemi jest niepotrzebna, nie może jej odliczyć
    itp). Oczywiście mogę ją wysłać, ale pytanie czy muszę.
    Pozdrawiam
    Michał