  • 1. Data: 2006-07-04 14:42:43
    Temat: cv w irlandii
    Od: "arek" <a...@p...fm>

    Witam,

    Moze jest ktos zorientowany w tym temacie:
    Czy mozna/trzeba/nie wypada dołączać zdjecie w cv w Irlandii?
    Raz czytałem coś, ze się nie powinno dodawać zdjęcia, zeby osoby brzydkie
    nie były dyskryminowane z góry a rekrutacja odbywała się na podstawie
    doświadczenia;)
    Jak to naprawde jest? Dodac zdjecie czy nie?

    pozdrawiam,
    Arek

  • 2. Data: 2006-07-04 21:04:37
    Temat: Re: cv w irlandii
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    arek napisał:
    > Czy mozna/trzeba/nie wypada dołączać zdjecie w cv w Irlandii?

    Można/trzeba/wypada pisać na grupę zgodnie z jej tematem.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-07-04 21:15:33
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Można/trzeba/wypada pisać na grupę zgodnie z jej tematem.

    jeśli tam jest tak jak w Szkocji, to tą sprawę określają
    jakieśtam przepisy z rodzaju "equal opportunities" czy coś takiego :)

  • 4. Data: 2006-07-05 07:08:17
    Od: "Killer" <b...@s...pl>

    > Raz czytałem coś, ze się nie powinno dodawać zdjęcia, zeby osoby brzydkie
    > nie były dyskryminowane

    Brzydki jesteś?:)

    Pzdr
    Jacek