  • 21. Data: 2007-07-05 14:56:44
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: Nie <w...@j...pl>

    In article <f6ii2t$oqo$1@news.onet.pl>, s...@w...pl says...
    > a co to gwałt... nie chciała tego... męczył j? kilka godzin, i wreszcie
    > uległa ... a więc, czy to gwałt .... potem nie mogła na siebie patrzeć ...

    a co ci naiwniaku miala powiedziec ?
    ze on sie usmiechal a ona walnela nogi na "zapietnascietrzecia" ?

  • 22. Data: 2007-07-05 14:58:15
    Od: Nie <w...@j...pl>

    > co do alimentów to moja żona o nie niewyst?pi o nie do mnie - bez przesady,
    > nie jest aż tak podła ... on sam z siebie chce zapewnić dziecku co
    > najlepsze, tylko ja go nie chcę w naszym życiu ...

    facet w jakim swiecie ty zyjesz?
    "nie jest az tak podla"??
    dorobila ci rogi a ty chcesz ja wybielac, wiedz ze mozesz sie po niej
    spodziewac wszystkiego najgorszego
    ale byc moze nalezy ona do tych nielicznych swietych i wasze zycie
    bedzie rajem

  • 23. Data: 2007-07-06 11:04:54
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Dajcie chlopowi spokoj. Jest tak naiwny, ze az dziw bierze, ze nie wmowila
    mu, ze dziecko bedzie w wyniku wypicia szklanki wody a seksu nijak nie bylo.

    Widac swiat jest bardziej skomplikowany- oprocz glupich i madrych sa tez
    rogacze i tych, ktorzy im rogi przyprawiaja.

    "Gosc" jest typowym przykladem sposobu myslenia Wszechpolakow albo Radio
    Maryjnych fanatykow.

  • 24. Data: 2007-07-06 11:11:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > "Gosc" jest typowym przykladem sposobu myslenia Wszechpolakow albo Radio
    > Maryjnych fanatykow.

    no cos ty, od wszechpolaka czy radiomaryjca taka niewierna dostala by po
    ryju i pewnie uniewaznili by slub koscielny, a za seks z
    innowierca/poganicnem to publiczna chlosta albo stos

  • 25. Data: 2007-07-06 17:48:50
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

> [...]
    > ryju i pewnie uniewaznili by slub koscielny, a za seks z
    > innowierca/poganicnem to publiczna chlosta albo stos
    Nie zgadzam sie z Toba... Oni nie piora sie po pyskach kiedy jeden z nich
    narozrabia. Mnie chodzilo o ich sposob podejscia do rzeczy a nie sposob
    rozwiazania problemu- Gdy MW zamawiala piwo wszyscy krzyczeli ze to
    faszysci- ciekawe dlaczego;)
    A gdy tatus imperator z Torunia powiedzial dzieciom swym, ze to szambo nie
    perfumeria to nawet 2 takich co ukradli lby pochylilo choc jeden troche sie
    plul.

    Tutaj tez ... jelen ale tatus...
    Zreszta co tam... wszystkie dzieci nasze sa... :P

  • 26. Data: 2007-07-06 18:24:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:MPG.20f724f2cecd6abb9899da@news.tpi.pl Nie
    <w...@j...pl> pisze:

    > a co ci naiwniaku miala powiedziec ?
    Tak mi się zdaje, że przyozdobienie gościa rogami, pięknymi, wielkimi i
    rozłożystymi, to nie wszystko co ona mu zrobiła.
    Ona go jeszcze uważa za kretyna...
    Bidny chłop w sumie.

    > ze on sie usmiechal a ona walnela nogi na "zapietnascietrzecia" ?
    Może nie było tak ostro? Mogło być za dwadziaścia czwarta albo za dziesięć
    druga. ;))

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2007-07-07 12:02:43
    Od: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl>

    powiedziała prawde ...
    co by nie powiedziała nie jest to treścią mojego pytania do grupy ...

    swoje komentrze zostaw dla kumpli spod budki z piwem ...

  • 28. Data: 2007-07-07 12:10:10
    Od: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl>

    szkoda mi ciebie , twoje życie musi byc bardzo puste ...

    a za biednego się nie uważam, moją wartością jest to co ja czynię a nie to
    co inni czynią mi ...

  • 29. Data: 2007-07-07 12:12:49
    Od: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl>

    żyję w takim samym świecie co ty ...

    jak nie rozumiesz co znaczy być człowiekiem, to nie zrozumiesz co napisałem,
    więc nie wypowiadaj się bo nie jesteś w temacie ...

  • 30. Data: 2007-07-07 12:17:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6nvm9$p7e$1@news.onet.pl Grzech i Sylwia <s...@w...pl>
    pisze:

    > szkoda mi ciebie , twoje życie musi byc bardzo puste ...
    Nie, skądże. Mam od lat fajną i _porządną_ kobietę, nieźle zarabiam, mam
    wszystko czego mi trzeba do życia - czgóż chcieć więcej?
    A nawet gdybym nic nie miał, to myślisz, że chciałbym tę pustkę wypełnić
    bagnem jakie opisałeś na początku wątku?

    > a za biednego się nie uważam, moją wartością jest to co ja czynię a nie
    > to co inni czynią mi ...
    To skonfiguruj sobie prawidłowo czytnik i naucz się go używać bo czynisz
    badziew okrutny, a żenujący.
    W międzyczasie pomyśl, czy jak "inni" zrobią ci 10-ty raz to samo, to twoje
    zdanie się nie zmieni.

    --
    Jotte