    From: "Van Kran" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co to jest presco? oszusci?
    Date: Tue, 6 Feb 2007 18:46:23 +0100

    witam,
    czy ktos zna firme presco (presco.com.pl)?
    to jacys oszusci?
    przyslali na adres mojej firmy (listem zwyklym)
    informacje ze firma o nazwie podobnie brzmiacej do mojej
    ma jakis dlug 170zl, naliczyli odsetki 200zl (!!),
    poinformowali, ze moja firma nie podpisala umowy
    ugodowej i, ze podadza do sadu.

    co to za jaja? ani nikomu nie jestem nic dluzny, ani nie znam
    firmy presco, ani nie dostalem nigdy zadnego zawiadomienia
    o dlugu, ani zadnej umowy ugodowej.

    wg mnie to jacys naciagacze, licza, ze ktos sie wystraszy
    pogrozek, 370zl to nieduza kwota, i im przeleje te pieniadze.

    czy ktos mial podobny przypadek?