  • Data: 2007-02-07 00:50:22
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiber wrote:

    > Hmm, trochę to dla mnie enigmatyczne. Presco chce ściągać pieniądze do
    > których _absolutnie_ nie ma prawa?

    Może w ten sposób: zdając sobie sprawę z tego, co czynią, odkupują za
    ułamek ceny "długi" nieistniejące, przedawnione, nieprawidłowe,
    omyłkowe, kogoś zupełnie innego (np. ktoś podaje mniej-więcej Twoje
    dane, jak go złapią kanary; albo operator wiodącej telefonii domagał się
    kasy od poprzedniego lokatora) oraz sporne - licząc na to, że część
    frajerów uda się "zakrzyczeć" i będą "do przodu". Póki co niestety im
    się udaje.

    Swoją szosą ciekaw jestem, za jaki % odkupują...

    Kiedy należność jest uczciwie należna i do legalnego wyegzekwowania, to
    się idzie z tym do sądu - ewentualnie przy pomocy porządnych kancelarii
    z obsługą prawną tego typu rzeczy, a nie kupują hurtowo wątpliwe długi
    licząc na ludzką naiwność.