  • 21. Data: 2008-11-30 18:34:44
    Temat: Re: co grozi za 0,6 promila w wydychanym powietrzu?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:50e8.00000443.4932d6db@newsgate.onet.pl Tomek
    <k...@o...pl> pisze:

    > Nie wszyscy mogą mieć PJ. I nawet jak spełnią wszystkie warunki to im
    > urząd nie potwierdzi że mają uprawnienia. Po prostu w przewidzianym
    > terminie dostaną odmowę. A któż to taki. Czynni alkoholicy na przykład.
    > Nikt nikomu nie zabroni zapisania się na kurs, zdania egzaminów, nawet
    > niewidomemu. A PJ i tak nie dostaną.
    Fantazjujesz. Niewidomy nie przejdzie przez badania, badania nie wykryją
    alkoholizmu, prawo jazdy dostanie nawet wariat.
    Nie zmyślaj.

    > Jak wyobrażasz sobie sytuację ze
    > przychodzi ktoś do urzędu i daje bialoruskie PJ na wymianę na polskie.
    Nie wyobrażam sobie bo nie ma takiej potrzeby. Poczytaj.
    Nie powinienem szukać za ciebie, ale link do poczatkowych przemyśleń
    podrzucę, niech tam:
    http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,48316,4357867.htm

    > To normalna procedura. Na innym niż polskie w Polsce można jeździć jakiś
    > czas. A w danych tego kogoś jest zapis że został w Polsce dożywotnio
    > pozbawiony uprawnień.
    Nie ma u nikogo takiego zapisu. Polskie prawo tego póki co nie przewiduje,
    pisałem przecież.
    Ponawiam pytanie o przykład kraju stosującego rozwiązanie, za którym
    optujesz.

    > Piszesz o tych innych karach.
    > Według mnie wystarczającą by była polegająca na zabraniu samochodu.
    > Logiczna i sprawiedliwa.
    Doprawdy?
    Jednemu odbiorą samochód za samą jazdę, a innemu za spowodowanie wypadku ze
    skutkiem śmiertelnym?
    Jednemu starego poloneza, a innemu za to samo lexusa?
    A jak ktoś ma tylko współwłasność auta?
    A jak jechał pożyczonym, służbowym?
    Ktoś tu postulował bezmyślnie, żeby zabrać równowartość samochodu - to
    dopiero sprawiedliwość rodem z oddziału zamknietego. Jednemu 500 zł bo
    jechał na bani Poldkiem, drugiemu 120000 bo orbitował Navarą.

    > Skoro pistolet zabiorą i wszyscy uznają to za
    > sprawiedliwe to dlaczego zabranie samochodu ma być niesprawiedliwe.
    Jak ktoś zabił kogoś grabiami, to zabiorą grabie, nie?
    Pół biedy.
    Gorzej, jak ktoś kogoś zabił pięścią, pewnie wg ciebie amputacja będzie...
    Kto w ogóle powiedział, że zabiorą? Następny prorok-generalizator?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-11-30 19:52:53
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Ale jest coś ważniejszego. Nie wystarczy zabranie prawa do prowadzenia
    > pojazdów dożywotnio, bo wówczas skazanemu już nic nie grozi za jazdę bez
    > prawka poza grzywną, więc jak go stać, to bedzie jeździł i tak. Trzeba by
    > jeszcze ustanowić jakąś potworną karę za jazdę bez uprawnień (może
    > dożywocie, przepadek mienia?).

    Znowu popisujesz się swoją "znajomością" prawa? Przeczytaj może art. 244 kk.
    Za jazdę pod zakazem grozi kara wyższa niż za jazdę po pijaku.

  • 23. Data: 2008-11-30 20:02:33
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie ma u nikogo takiego zapisu. Polskie prawo tego póki co nie przewiduje,
    > pisałem przecież.

    Ojej, a art. 91 pkt 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym to kiedy utracił moc?
    A może art. 100b tej ustawy też już nie obowiązuje? Możesz wskazać, kiedy
    został uchylony?

  • 24. Data: 2008-11-30 21:04:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggurgp$msg$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Ojej, a art. 91 pkt 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym to kiedy utracił
    > moc?
    > A może art. 100b tej ustawy też już nie obowiązuje? Możesz wskazać,
    > kiedy został uchylony?
    To za taką "znajomość" i "rozumienie" prawa cię wylali??
    Już po pierwszym semestrze, czy dopiero jak był odsiew nie nadających się po
    pierwszym roku?

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-11-30 21:10:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gguqul$jtd$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Znowu popisujesz się swoją "znajomością" prawa? Przeczytaj może art. 244
    > kk. Za jazdę pod zakazem grozi kara wyższa niż za jazdę po pijaku.
    Wykażę się nieosiągalną dla ciebie umiejętnością i przyznam się do błędu.
    Świeża zmiana, dopiero 8 lat ma.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-11-30 22:13:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 30 listopad 2008 10:03
    (autor Flo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ggtkto$quc$1@inews.gazeta.pl>):

    > Powinno być jak w niektórych krajach europejskich 0,00.

    Nie, to bardzo niebezpieczne. Zjesz kawałek torcika, a potem się okaże, że
    tak był kremik z domieszką alkoholu.... Nawet nie wiesz, że piłeś, a
    jedziesz. Albo napijesz się syropku na kaszel... Drobny próg jest
    potrzebny, żeby nie przekroczyć przypadkiem.

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2008-12-01 07:06:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomek <k...@o...pl> napisali:
    > Masz rację o kretyńskich i niezgodnych z konstytucyjną zasadą równości....
    > Jak pijany zastrzelę kogoś z pożyczonego pistoletu to go zabiorą i nie oddadzą.
    > Jeszcze do pierdla wsadzą tego co mi pożyczył.

    A jak zamordujesz kogos w wynajetym mieszkaniu, to mieszkanie skonfiskuja
    i nie oddadza. I wlasciciela do wiezienia wsadza.

  • 28. Data: 2008-12-01 07:09:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Flo <f...@N...gazeta.pl> napisali:

    > Do tego wprowadzić:
    > Za jazdę na bani dożywotnio zabierane prawko

    A za przekroczenie predkosci dodatkowo 10 lat wiezienia.

  • 29. Data: 2008-12-01 16:32:17
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > A jak zamordujesz kogos w wynajetym mieszkaniu, to mieszkanie skonfiskuja
    > i nie oddadza. I wlasciciela do wiezienia wsadza.

    No właśnie. Pistolety zabierają a samochodów i mieszkań nie. To albo zabierać
    mieszkania albo nie zabierać pistoletów.

  • 30. Data: 2008-12-01 21:25:37
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dodatkowo masz kłopoty z liczeniem w zakresie do 10?