eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawociagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cos z tym zrobic? › ciagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cos z tym zrobic?
  • Data: 2002-02-24 23:10:11
    Temat: ciagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cos z tym zrobic?
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    mam uciazliwa sasiadke, ktora ciagle sle na mnie i moich wspollokatorow donosy
    o zaklocaniu ciszy nocnej, zarowno do spoldzielni jak i na policje. W ciagu 2
    dni mielismy 2 interwencje policji, ktora nic nie stwierdzila. Czy mozna cos z
    tym zrobic? Do jakiego organu mozna wyslac zazalenie o nekanie?

    Wielkie dzieki za jakiekolwiek informacje w tej sprawie, bo jest to juz nie do
    wytrzymania.

    Pozdrawiam
    Michal