eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawociagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cos z tym zrobic?Re: ciagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cosz tym zrobic?
  • Data: 2002-02-26 09:48:27
    Temat: Re: ciagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cosz tym zrobic?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czesc, mam uciazliwa sasiadke, ktora ciagle sle na mnie i moich wspollokatorow
    > donosy
    > o zaklocaniu ciszy nocnej, zarowno do spoldzielni jak i na policje.

    Zasadnicze pytanie, czy sąsiadka ma powody? Jeśli nie ty hałasujesz, może ktoś
    inny?

    > W ciagu 2 dni mielismy 2 interwencje policji, ktora nic nie stwierdzila.

    To o niczym nie świadczy. Moim zdaniem policja powinna najpierw odwiedzić osobę
    zwracającą się o interwencję, a potem domniemanego sprawcę.

    > Czy mozna cos z tym zrobic? Do jakiego organu mozna wyslac zazalenie o nekanie?

    Proponuję na początek zapoznać się z notatkami służbowymi z interwencji na
    posterunku policji. Ciekawe, co tam napisali funkcjonariusze. Można też złożyć
    skargę na sąsiadkę w spółdzielni. Grozi jej pozbawienie członkostwa, jeśli statut
    przewiduje wykluczenie za "złe zachowanie".
    Pozdrawiam,
    Piotr