  • Data: 2007-06-14 10:21:57
    Temat: chyba windykacja nalezności
    Od: "bearmaniak" <b...@o...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    swego czasu pracowałem z firmą ink-pol, która wstawiała mi tonery i tusze do
    sklepu.

    Podpisałem też zobowiązanie, że rozliczę się z towaru i gotówki do dnia 4
    stycznia 2006 roku.

    Po jakimś roku lub dwóch kontakt z firmą się urwał. Mam ich towar.

    Prawdę mówiąc nie próbowałem wcześniej się kontaktować z tą firmą, jednak
    teraz otrzymałem pismo od jakichś adwokatów, którzy żądają zapłaty za cały
    towar.
    Poprzednio rozliczałem pieniądze tylko za sprzedany towar.
    Nie próbowałem się uchylać od zapłat ani unikać zwrotu towaru.

    Co powinienem zrobić?
    Zapłacić za towar i naliczone odsetki?
    Iść do sądu, bo tym mnie straszy firma adwokacka?

    Przedstawiciel firmy Ink-Pol, ani telefon do siedziby nie działają.