  • Data: 2007-06-15 09:02:28
    Temat: Re: chyba windykacja nalezności
    Od: "bearmaniak" <b...@o...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie było umowy tylko moje zobowiązanie, oświadczenie, że oddam towar i
    gotówkę za sprzedane towary do dnia wyżej określonego.
    Nie oddałem, ale myślę, że firma powinna jakoś mnie poinformować, że jestem
    winny im kasę.

    A nie od razu wyskakują z odsetkami.

    Firma prawnicza powołuje się na art. 47912 paragraf 2 kpc, wyczytałem, że
    Sąd może zasądzić na koszty sprawy na wierzyciela, jeżeli nie było wysyłane
    wezwanie do zapłaty. Zapłata tutaj to pieniądz i towar. A firma prawnicza
    nagle przerobiła to na pieniądz.